Ny design, ny logga och en sneakpeek från kommande boken ♥

Nu har jag äntligen fått tid till att ändra designen här på bloggen! Har velat göra det i samband med att jag börjar använda min nya logga som otroligt duktiga Hanna Johansson har gjort till mig. Jag berättade lite för henne vad jag var ute efter och hon gjorde ett helt fantastiskt jobb! Tycker hon prickade in mig och Sockerrus perfekt i loggan 😀

Kände att en ny logga kräver en ny design på bloggen så även den fick en make over. Dock är den inte riktigt klar så jag hoppas att ni kan ha överseende med att det kommer ta några dagar innan allt är på plats igen (menyer, länkar och dylikt). TACK på förhand! ♥

Sist men inte minst så tänkte jag att ni skulle få se uppslaget jag och Fotograf Satu plåtade med Linda Hallberg. En helt otroligt duktig tjej som inte bara driver Sveriges största smink- och skönhetsblogg utan hon designar även kläder och mycket, mycket annat. Blev väldigt glad över att hon ville vara med i vår bok! När vi gjorde plåtningen så var 24Corren där och intervjudade Linda. Jag letade efter klippet men hittade ingen direktlänk, men går du in HÄR och klickar på rubriken ”Sveriges sminkdrotting” så får du se lite behind-the-scenes från plåtningen (och även tårtan).

(Det snygga förklädet kommer ifrån Kaksmulan Webshop, de läckra skorna från Scorett, den chica väskan från Accessorize och den vackra blusen från No36. Det fina köket fick vi låna på Elon. Stort TACK för lånet allihopa! ♥)

Till helgen ska jag försöka få ut en helt ny bröllopstårta på bloggen tänkte jag 🙂

Ha en riktigt söt dag!

Kram, Lisa

16 tankar om “Ny design, ny logga och en sneakpeek från kommande boken ♥

  1. Bara en fråga. Håller hon i en cigarett på bild två i höger hand?

    Loggan är f.ö väldigt snygg, enkel och stilren men ändå lekfull.

    • Nej, nej, nej! Absolut inte! Uppmuntra rökning vill jag absolut inte göra 🙂 Syns lite dåligt på bilden då den är så liten. Det är en gaffel hon håller i 🙂 Syns tydligare på de större bilderna.

      Tack så mycket! Glad att du gillar den!

  2. Åh! Jag ger båda tummarna upp för din blogg make-over. Måste säga att jag kom in hit av en slump när jag googlade smörkräm tidigt i år, och har fortsatt att titta in i din blogg. Jag älskar alla vackra, inspirerande foton. Jag bakar inte så jättemycket – men jag älskar att du lägger ut recept lite nu och då för då blir man lite småsugen att prova. Du är en sann konstnär med sockerbaket. Grattis till din bakbok!
    Kram
    Natalie

Lämna en kommentar