Tävling: Vinn presentkort!

Ni som följer bloggen kanske har noterat att jag älskar Derrière la porte’s underbara plåtburkar 😉 och har under året som gått samlat på mig ett antal godingar 😀 Nu ges chansen till en av mina läsare att införskaffa en eller flera glada burkar då jag tillsammans med LyxigaPlåtburkar.se lottar ut ett presentkort på 300kr att handla för i deras webshop – Fin vinst va? 😀

För att vara med och tävla behöver du göra följande 2 saker:

1. Kopiera bilden och skriv ett inlägg om tävlingen på din blogg eller dela detta inlägg på Facebook och tipsa om tävlingen. I inlägget måste följande 4 ord finnas med:  Derrière la porte, DixieCabanaz samt plåtburkar. Se till att både länken till det här inlägget och till LyxigaPlåtburkar.se fungerar i ditt inlägg.

Exempel på text:

OBS: Kopiera inte den kursiva texten rakt av utan du måste använda en egen formulering (denna regel tillkom 3 mars kl. 8.00).

” Jag tävlar hos Sockerrus om ett presentkort värde 300 kronor från LyxigaPlåtburkar.se de har bland annat glada plåtburkar från Derrière la porte / Dixie samt retro prylar från Cabanaz . Var med och tävla du med!”

Var kreativ! 🙂

 

2. När detta är gjort skriver du en kommentar till detta inlägg och skickar med din länk.

Tävlingen avslutas onsdagen den 16 mars kl.23.59

Lycka till! 🙂

31 tankar om “Tävling: Vinn presentkort!

Lämna en kommentar