En Sockerrus-Lisa Cupcake

Idag fick jag ett jättegulligt mail av Marina som har bloggen Mari Milo Cake Design. Hon har just gett mig en superhärlig present i form av en egen cupcake. Ja alltså hon har gjort en cupcake med mig som inspirationsskälla, en alldeles egen Sockerrus-Lisa cupcake 😀 Hon har närmare bestämt gjort en Sockerrus-Lisas-Jordgubbs-Lisa-Cupcake 😀 Visst är den fin?? Hur himla fin som helst tycker jag! Spana in det otroligt gulliga inlägget hon skrivit och fler bilder här.

Cupcakes Jordgubbs-Lisa

Är så fantastiskt kul att jag kan inspirera andra med det jag gör! Var inte alls något jag räknade med när jag startade blogga i maj i år. Tanken var då att lägga upp bilder på tårtorna jag gör så att familjen kunde få ta del av det. Aldrig någonsin hade jag väl trott att jag skulle få så många härliga läsare och få möjlighet att inspirera så många andra – Och jag hade definitivt aldrig trott att en sån duktig tjej som Marina skulle göra min alldeles egna Sockerrus-Lisa cupcake. Det är verkligen en ära och jag är så himla tusan glad! 😀

Jättestort TACK till dig Marina för den otroligt fina cupcakes’n.

Jag hoppas att den smakade supergott! 😉

8 tankar om “En Sockerrus-Lisa Cupcake

  1. For en fin overraskelse fra Marina. Det er fint å bli gjort stas på! Jeg følte at det passet seg å legge igjen en kommentar til deg nå. Jeg har fulgt bloggen din en stund og jeg synes at du har en super blogg. Du inspirerer meg! Takk så mye!

  2. Grattis till din alldeles egna cupcakes. Förstår att de kändes jättekul att få en sån speciell present bara för dig. Men jag förstår Marina för du är verkligen jätteduktig och inspirerar många =)

Lämna en kommentar