Tävling: Bli snyggast i köket!

Bli snyggast i köket med detta exklusiva förkläde från Cupcake Provocateur och gör dina grannar, vänner, bekanta och familj rejält avundsjuka 😉 Eller slå in det i ett paket och gör någon extra glad till jul 🙂 Vilket du än bestämmer dig för att göra, så se till att inte missa chansen att vinna ett ”Betty Apron – To Cute to cook” – Anmäl dig därför nu direkt! 😉


Vinn ett förkläde från Cupcake Provocateur hos SockerrusTävla HÄR du med!

Så här tävlar du:

För 1 vinstchans går du in på Cupcake Provocateurs hemsida (länk), spanar in ett favorit förkläde och skriver namnet på denna i kommentaren.

För 2 vinstchanser gör du som ovan plus ett av följande alternativ:

För dig med blogg Kopiera bilden och den kursiverade texten ovan och publicera i din blogg (glöm inte att se till att länkarna fungerar). Bifoga sedan länken där du skrivit om tävlingen (hela url) i din kommentar.

För dig utan blogg – Kopiera bild + kursiv text ovan och skicka till minst 5 av dina vänner, skicka även mig en kopia (mail: sockerrus@live.se).

 

För 3 vinstchanser gör det som ovan + att du går in på Cupcake Provocateurs blogg (länk) och anmäler dig till att följa bloggen via Google Friend Connect. Klicka på ”Follow” längst upp i högerspalten och följ instruktionerna. Glöm inte att skriva detta i kommentaren så jag vet!

Tävlingen avslutas onsdagen den 1/12 kl.23.59.

PS. Följ gärna med bloglovin så missar du inte när vinnaren är dragen :-)
bloglovin

111 tankar om “Tävling: Bli snyggast i köket!

  1. Ååå det finns så många fina!
    Älskar den med döskallarna som heter Glitter Skull!
    Den som heter Retro Fit är också galet fin, avgudar det mesta som är rosa och svart 😉

  2. Wow vilka snygga förkläden!! Min favorit är nog ”Wisard of Oz”. En annan favorit är ”To Cute To Cook ”
    Jag har skickat mail till 5 vänner och även anmält mig på bloggen med Google Friend Connect! Nu hoppas jag på Vinst!! //Erika

  3. Jippi, en ny konkurranse!! Håper jeg har flaksen på min side! =)

    Disse forklærne er sååå flotte!! Vanskelig å velge hva som er favoritten, men tror det må bli Betty Apron – to cute to cook. Sort og rosa er kjempe stilig.

    Jeg har sendt mail til 5 venner og følger også bloggen til Cupcake Provocateur.

    Ha en flott dag!

    Susanne

  4. Jag vill vara med. Skulle verkligen behöva ett förkläde, älskar att baka och laga mat. Men äger inte ett enda förkläde. Har länge vilja ha ett men har inte blivit av att köpa något.
    Gillar verkligen det förklädet du har på bilden. Kikade igenom alla förkläden, men gillar det här bäst så det vill jag vinna.

  5. Farligt att gå in och spana in alla fina prylar på Cupcake Provocateur, allt för många prylar väcker habegär. Jag föll för” Betty In Wonderland”.

  6. Min favorit blev snabbt Wizard of Oz Apron.
    En fantastisk fin film som tydligen gör sig lika bra som förkläde. Ett sådant skulle jag helt klart inte ha något emot att gå runt i! 😉

  7. Underbara förkläden! Jag vill gärna vinna Betty Apron To Cute To Cook, fast det var svårt att välja.
    Jag har ingen blogg, så jag mejlar 5 vänner.

    Mvh Sanna

  8. Min favorit är helt klart Betty Apron – To Cute to cook. Ingen tvekan om saken. Har även skickat mail till fem vänner! Hoppas på vinst 😀

  9. Ping: Vill vinna ett förkläde hos Sockerrus | Hannas blogg

  10. Ping: Mer tävling « Cirkusliv

  11. Jag är ju enda tjejn i huset, så därför måste jag ju sätta grabbarna på platts och om jag vinner förklädet Betty Apron – Cupcake Cutie Pink kan jag ju vara söt samtidigt 😛 Håller tummarna^^

  12. Hej! Jag tävlar gärna. Det här lila vara verkligen snyggt ”Halloween Bella Chef Apron – Bats about You”. Nu håller jag mina tummar, trots att jag inte har någon blogg =)

  13. det var så många fina och en sån rolig tävling! om jag inte viner skaffar jag mig nog ett Cindy Apron – Perfect Pear på eget bevåg! =)

  14. Jag fullkommligt älskar de turkosa förklädet med cupcakes på. Turkos är min favoritfärg så de skulle passa mig perfekt om jag inte misstar jag tror jag att förklädet hette Teal Cupcake.

    Nu håller jag tummarna allt vad de går 😀
    Kramar!

  15. klart att jag vill vara med och tävla om dessa underbara förkläden. har kollat länge och fått många favoriter men om jag skulle vinna så önskar jag mig Bella Apron-Sweet Treat!!!!!

  16. Vilken tur att jag inte missade denna tävling, Jag vill vara me.

    Min favorit är Betty Apron ”To Cute to cook” Älskar rosa och svart tillsammans.

    Jag tar 3 lotter och mailar mina vänner och har anmält mig som följare till deras blogg.

    Kramis från Emmy

Lämna en kommentar