LyxigaPlåtburkar.se

Funderar du på att köpa något färgglatt så ska du titta in hos LyxigaPlåtburkar.se som bl.a. har mina absoluta favoritplåtburkar från Derrière la porte / Dixie. Burkarna är nämligen så fantastiskt härliga att se på och jag blir lika glad varje gång ser dem 😀 Inte nog med att de har ett jättestort utbud utan de har även en lägsta pris garanti, endast 29kr i frakt och de levereras dessutom väldigt snabbt. Perfekt mao! 🙂 Har beställt av dem förrut och var då mycket nöjd!

I förra veckan så fick jag ett superfint paket från LyxigaPlåtburkar.se med två nyheter till köket. Jag fick en supersnygg Kakaoburk och en härligt rosa Pralinburk. Har ingen kakaoburk sen tidigare så detta var ett perfekt paket att få 🙂 

Tack LyxigaPlåtburkar.se för de superfina plåtburkarna – I Love them! 😀
Utöver dessa fina burkar/askar så har de även ett märke som heter Cabanaz som gör prylar till köket med retro känsla. Får mig att tänka på Grease och amerikanska diners… 🙂

 

Jag vill även passa på att nämna att LyxigaPlåtburkar.se är med och sponsrar Julklappssäcken alá Sockerrus med dessa 3 söta rosa burkar du ser på bilden nedan 🙂 – Rosa och sött! 😀 

 

12 thoughts on “LyxigaPlåtburkar.se

  1. Ja, visst är burkarna underbara. Jag har faktist spanat in tvättkorgarna med i samma serie som åxå är så fina. Kika gärna in på min blogg under kategorin PLÅTBURKAR så får du se min samling av dessa skönheter. Å du, man blir ju faktist lite avis på ditt paket med burkar 😉 KRAM

  2. Känner mig lite besviken på sistone. Är inne och kollar din sida nästan varje dag och det känns som att alla sponsor grejjer har tagit över hemsidan. Visst är det kul med tävlingar, men man besöker ju sidan för bakinspiration och roliga nya recept. Jaja. Det var bara det jag ville framföra.

    • Hej Emma!
      Jag tycker att det är bra att du framför detta. Det kommer att bli lite mycket i veckan framöver men sedan kommer det att återgå till normalt igen 🙂 Kommer ett inlägg lite senare med en liten förklaring på upplägg!
      Kram till dig!

    • Kakaoburken är verkligen en favorit hos mig 🙂 Blev lite sugen att beställa en spagettiburk då jag verkligen behöver en.. Gäller ju att passa på när det är frakfritt 😉

Kommentera

