Tävling: Baka med stil!

Tävlingen är avslutad!

Detta är en tävling du bara inte kan missa! 😛

Du kan nämligen vinna det supersnygga förklädet Cupcake Apron som visas på bilden nedan, från ingen mindre än Carolyn’s Kitchen. Hon gör helt fantastiskt snygga, glamourösa och sexiga förkläden  – som märks!

Piffa till dig och ditt kök – Var med och tävla du med! 😀


Jag tävlar om ett förkläde från Carolyn’s Kitchen hos SockerrusTävla HÄR du med!

Så här tävlar du:

För 1 vinstchans går du in på Carolyn’s Kitchens hemsida (länk), spanar in ett favorit förkläde och skriver namnet på denna i kommentaren.

För 2 vinstchanser gör du som ovan plus ett av följande alternativ:

För dig med blogg Kopiera bilden och den kursiverade texten ovan och publicera i din blogg (glöm inte att se till att länkarna fungerar). Bifoga sedan länken där du skrivit om tävlingen (hela url) i din kommentar. OBS! Klistra in länken i en ny kommentar så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

För dig utan blogg – Kopiera bild + kursiv text ovan och skicka till minst 5 av dina vänner, skicka även mig en kopia (mail: sockerrus@live.se). OBS! Skriv en ny kommentar att du har mailat så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

 

Tävlingen avslutas söndagen den 21 november kl.23.59.

PS. Följ gärna med bloglovin så missar du inte när vinnaren är dragen :-)
bloglovin

166 tankar om “Tävling: Baka med stil!

  1. Vilken härlig tävling! Jag älskar förkläden, men har inget fint. Jag tycker att förkläden är vårt mest underskattade plagg. Min favorit: Dorothy apron i lime.
    Hoppas på supersupertur!

  2. Åh så fantastisk förkläde, tänk om jag skulle kunna dra igång min tårtkarriär i ett sådant förkläde. Älskar Dorothy apron pink!
    Nu håller jag tummarna 🙂

  3. Alla förklädena är ju så snygga! En favorit är Dorothy Apron Red
    Apron/Garter!

    En annan är just det som du lottar ut så jag vill gärna vara med 🙂
    Kram Anna G

  4. Hittade precis hit och har läst lite grann. Du har en fantastisk blogg!

    Förklädena är jättefina, bäst gillar jag Dorothy Apron Breast Cancer Pink. Varför ska man inte få se lite extra fin ut när man lagar gottis? 😉

    Jag har även lagt upp tävlingen på min blogg, det blev lite problem med länkarna men jag gjorde så gott jag kunde 🙂 Blogspot är lite konstigt ibland… :S

    Ha det gott!

  5. Jag vill självfallet vara med och tävla! 🙂 Och det som känns bäst är ju att mitt favoritförkläde är just CUPCAKE APRON! Det som är turkost(Aqua)

    Så lycka till – till mig!

  6. Vill gärna vara med och en annan favorit än det underbara med cupcakes är Tease – Pots
    förklädet. Superfint med alla tekopparna på

    Håller tummarna
    Kram Linda

  7. Vilken rolig tävling! 😉
    Jag blir gärna med, och tar en lott.
    Tycker detta förkläde var fint: ”Daisy Apron Red”.
    Ha det så bra!

Lämna en kommentar