New York – Here I come! ♥

*Scroll down for english 

YES! JAG VANN! 😀 

*Yey! I WON! New York – Here I come! ♥ A huge THANK YOU to all you wonderful people who ”Liked” my cake – I love you all ♥

Almondy, vinnare

Stort TACK till alla er fantastiska människor för att ni hjälpte mig till top20 ♥ Utan er hade det aldrig gått. I Love you all! ♥

Juryns motivering: ”En härligt drömsk skapelse i flera fluffiga lager. Lisa visar prov på en kreativ ådra och väcker hela juryns sug efter tårta. Tårtan har ett vackert yttre men visar också upp en härlig insida samt inspirerar till kreativitet. Lisa visar att man med inte allt för komplicerade medel kan åstadkomma en fantastiskt imponerande tårta!”

Är galet glad nu kan jag lova! 🙂 

Ett stort GRATTIS även till Linda Marklund och Maria Siever för 2a respektive 3e plats. ♥ Spana in resten av vinnarna på Almondys Pimp my Tårta (samt om du som röstat vunnit 🙂 )

Mousse cake strawberry lemonMer om min tårta kan du läsa HÄR.

Önskar er alla en riktigt underbar advent!

Kram, Lisa

14 thoughts on “New York – Here I come! ♥

  1. Grattis i massor och mängder. Du är verkligen värd den här vinsten. Röstade på dej eftersom jag tycker att du var en av de få som verkligen gjorde vad det bads om; -Du pimpade deras tårta. Och det blev så snyggt, och så fint och är ett bevis av mästerklass på din fantasi. Heja!!!!

  2. Hej och grattis! Ville bara säga att du har en jättefin och inspirerande blogg! Jag älskar att baka och laga mat men har aldrig pysslat med tårtor, vilket jag nu gärna vill pröva. Också kul att du delar med dig av det du kan och kommer med bra tips till nybörjare, så jobbar någon med en verklig passion!! Lycka till vidare 🙂

Kommentera

