Vinnare :-)

Först vill jag säga att stort TACK till alla som var med i tävlingarna! Kan säga att vi alla tyckte det var galet svårt att välja ut vinnare för det fanns så många smaskiga beskrivningar på cupcakes och förklaringar över vilka bakverk ni ville vara. Tack för all fin och rolig läsning!

Nu till vinnarna!

Vinnare av det rosa bakpaketet från KlaraForm är:

Martina Walkin med sin favoritcupcake, äppelfylld chokladcupcake med röd kanelfrosting (som spritsas runt som ett äpple) och en chokladsticka. GRATTIS Martina! Skicka din adress till sockerrus@live.se så ser jag till att du får din vinst!

Vinnaren av presentkortet hos FikaMera är:

Stina som helst skulle vilja vara en Heaven & Hell cake med beskrivningen: ”eftersom jag med glimten i ögonen är sådär lagom småbusig och alltid har små kittlande horn i pannan. Fast innerst inne är jag snäll som vit snö och vill att alla världens människor ska få vara lyckliga och må bra”. GRATTIS Stina! Skicka din adress till sockerrus@live.se så ser jag till att du får din vinst!

Tävlingarna hölls ju i den rosa månaden men nu har vi ju gått in i den blå månaden så jag passar på att avsluta med en helt underbar bild på teamet Fotograf Satu, Satu och Jonas. Visst är de söta?

Imorgon dyker det upp ett försenat halloweeninlägg på bloggen. Kika gärna in då! 🙂

Ha en härlig kväll!
Kram, Lisa

Kommentera

