Love is in the air Cupcakes

Scroll down for english

Nu var det länge sen jag lyckades få till ett inlägg här på bloggen. Jag har dock inte legat på latsidan utan har jobbat med bok, ny blogg samt varit sjuk. Den nya bloggen lanserade jag idag och den heter ”The Sweet Party Blog” och riktar in sig på dessertbord och partyplanering. Spana gärna in den!

Dagens inlägg går i kärlekens tecken och jag tyckte att canvasen på New York var lite extra passande då jag och min man gifte oss där ♥ Det blev en enkel dekorering med mjuka pärlor och köpta dekorationer.

It’s been awhile since my last blogpost because I’ve been busy working on my book and my new blog called The Sweet Party Blog”. It’s a blog with dessert tables, party planning, DIYs and much more. Do check it out ;-) 

Todays cupcakes are vanilla with banana- and marshmallow frosting. Unfortunatly I haven’t had the time to translate the recipes yet, but I will let you know when that happens!

Smakerna är vaniljcupcakes toppade med banan- och marshmallowfrosting. Jag har använt mig av detta recept och tillsatt lite  banana cream essense – Supergott!

Ha det sött!

Kram, Lisa

PS: Glöm inte att spana in nya bloggen!

One thought on “Love is in the air Cupcakes

  1. Hej! Jag måste fråga vart du köper så bra formar som fortfarande har fin färg efter tiden i ugnen. mina blir alltid ledsna och blöta😦 Har du något bra mäske som man borde kika efter? Och tack för världens bästa bakblogg!! Kram

Kommentera

