Cupcakes with flowers

För någon månad sedan gjorde jag några cupcakes till en vän som skulle sälja sin lägenhet. Hon ville ha våriga, blommiga cupcakes med mycket frosting och dekoration. Tiden blev lite knapp så jag hann tyvärr inte ta några snygga bilder på dem men tänkte att jag skulle dela med mig av dem iallafall. Kanske kan ge lite inspiration 🙂

Jag hade gjort vaniljcupcakes med jordgubbsfrosting.

 

All dekoration bestod av flowerpaste.

Jag borstade de flesta bommorna med lite skimmer och även lite glitter. Passade även på att leka lite med ätbara pennor och mönsterkavlar när jag skapade blommorna och bladen.

Ha en riktigt härlig dag!

Kram, Lisa

10 thoughts on “Cupcakes with flowers

  1. Reblogged this on Pontiac Girl and commented:
    Alltså. Jag blir helt överförtjust när jag ser Cupcakes. Jag kan bara inte låta bli att gilla dem. Och när sedan de är gjorda som små härliga konstverk… jag är stum av beundran. Önskar att man kunde göra så där fina cupcakes. Avis? … Kanske lite, men jag njuter av att titta på dem också.

  2. Vill bara säga att jag är så himla tacksam att du delar med dig av massor med recept. Allting blir så mycket mer enkelt och det skapar massor med skapar-vilja och inspiration. Tack för en jättefin blogg! 🙂

Kommentera

