Bakning pågår! :-)

Scroll down for english

Hej! Jag hoppas att ni alla har en riktigt härlig sommar 🙂 För min del är det just nu mycket bakande och planerande av kommande boken. Det gör att jag inte riktigt hinner med att uppdatera så mycket här på bloggen 😦 Har dock massor av bilder som väntar på att få dyka upp här på bloggen. Ser så mycket fram emot att visa er dem!

Är ni nyfikna på vad jag sysslar med om dagarna samt vill se lite gamla favoriter kan följa mig på Instagram (heter där Sockerrus). Där försöker jag uppdatera dagligen med något jag antingen pysslar med eller med någon gammal goding – Hoppas vi ses där! 🙂

Det går även att följa mig via Instagrams Web Viewer. Namnet är sockerrus

Jag önskar er alla en riktigt härlig sommar!

Kram, Lisa

Hi! I hope you all have a great summer! I am very busy baking and planning my new book – Yey! If you would like to see what I’m up to (and old favourites) you can always follow me on Instagram (sockerrus is the name). It is also possible to follow me via Instagrams Web Viewer. I hope I’ll see you there! 🙂

Have a great summer!

Love Lisa

Kommentera

