My ”little” secret…

Nu är det dags att avslöja min ”lilla” hemlighet tänkte jag. Är ju faktiskt en helt fantastisk rolig sak jag har att berätta. En anledning till varför jag inte har hunnit med att blogga så mycket den senaste tiden och en anledning till att jag just nu har helt galet mycket att göra. Allt skoj dock! Det är nämligen så att jag och galet duktiga Fotograf Satu håller på att göra en bakbok tillsammans!😀 Är helt sjukt glad och det är så galet kul! Äntligen ska Sockerrus bli en bok!😀 Är nästan att jag hoppar upp och ner på stolen av lycka när jag skriver det här, är ju bara så himla fantastiskt kul (börjar få ont om adjektiv känner jag😉 )!

Kan inte avslöja alltför mycket om boken än, men jag utlovar en helt ny typ av bakbok med massor av roliga, färgglada, smaskiga, snygga och fantastiska bakverk, modeller och bilder. Det kommer även finnas steg-för-steg och en massa annat skoj. Jag bjuder er på två sneakpeaks idag men håll koll på min Sockerrus facebooksida för det kommer att dyka upp någon mer sneakpeak inom kort🙂

Bokförlaget är ännu inte bestämt men det finns redan rätt många företag som vill sälja boken, så den blir garanterat av. Återkommer därför senare med utgivningsdatum!

Stor KRAM till er alla! ♥


Spana även in duktiga Fotograf Satu´s Facebooksida.

Posted in BOK

33 thoughts on “My ”little” secret…

  1. Den boken kommer ja att köpa bumms när den kommer ut🙂 men jag får säkert åka över till Sverige för det tar säkert ett tag innan den kommer till Åland.. /

  2. Pingback: FOTOGRAF SATU KNAPE | Sockerrus

  3. Så himla härligt, stort grattis verkligen.🙂 Det blir en fantastiskt fin bok med dina ursnygga skapelser! Och det där med bok visste jag skulle komma förr eller senare, oavsett vad den där nissen tidigare sa till dig…!

Kommentera

