Primadonna Cupcake

Hej! Det har varit lite tyst här på bloggfronten. De har med att göra att jag just nu pluggar på heltid samt har två stora dessertbord med 2 veckors mellanrum att fixa med. 1 är nu avklarat och nästa är till helgen. Denna vecka ska jag dock få ut receptet på tårtan jag hade på Diva Partyt samt en liten påsktårta jag bjöd mina kurskamrater på idag – Så håll utkik 🙂

Här kommer ett av mina bidrag till Miss Cupcake 2012 och jag skulle bli fantastiskt glad ifall ni skulle vilja rösta på den. Allt du behöver göra är att klicka på bilden (eller länken under bilden) och klicka på hjärtat vid ”Rösta på detta bidrag: ♥”. Det tar bara en minut! TACK! ♥

RÖSTA HÄR!

Tack! ♥

Kommentera

