Frågestund

Jag har till min fasa upptäckt att många kommentarer ni gjort här på bloggen inte nått mig! Något galet har hänt och massor av kommentarer har gått som skräppost – Närmare bestämt 247 stycken 😦 Har tittat igenom och det är kommentarer från flera veckor tillbaka… Är hemskt ledsen över att ni inte fått svar på era kommentarer och frågor! Förstår inte riktigt varför det har blivit så och håller på att titta på mina inställningar om det är en sådan som har ändrats någonstans. Ska försöka gå igenom kommentarerna så snart jag har möjlighet.

Än en gång, jag är verkligen jätteledsen över att inte ha sett alla era kommentarer förrens nu! Ska göra mitt bästa för att något som detta inte händer igen! 


Frågestund

Jag noterade att många kommentarer innehöll frågor och tänkte därför att vi skulle köra en liten frågestund här på bloggen. Har du en fråga du inte fått besvarad eller rent av bara en fråga så skriv en kommentar till detta inlägg så ska jag göra mitt bästa att svara er! Jag kommer svara löpande så fråga på! 🙂

Om en vecka så lägger jag in alla frågor och svar under fliken med samma namn så att även andra lättare kan få ta del av dem.

Ha en härlig kväll! Kram, Lisa

Kommentera

