En ros (cupcake) till min älskade ♥

Nu är det dags för en temavecka här på bloggen. Temat är ”Kärlek” då det snart nalkas Alla Hjärtans Dag. Så kika gärna in på bloggen varje dag denna vecka för lite extra kärlek ♥!

På min möhippa fick jag frågan vem som var mest romantisk, jag eller min man R. Jag ville svara att det var jag, men blev totalt nedröstad av mina tjejkompisar som var helt eniga om att det var R som var den stora romantikern i vårt förhållande. Hm.. Jag får helt enkelt passa på nu under temaveckan att plocka lite romantikpoäng känner jag 😉 . En cupcakeros och kaffe på sängen kanske är en bra början, eller vad säger ni?

Rosen var mycket uppskattad och bestod av jordnötssmörscupcakes med rosa espresso- och kaffelikörsfrosting. Receptet på cupcakesn hittar du HÄR!

26 thoughts on “En ros (cupcake) till min älskade ♥

  1. Du är så grymt duktig! Man får sådan inspiration när man är här och kikar 🙂
    Vad använder du för tyll/ tyllar när du spritsar rosen? Vill så gärna kunna göra detta!
    Tack för en superbra blogg!

    • Tack! 🙂 Jag har köpt den i en lokal butik här i Linköping. Skulle kunna vara av märket Miljögården, men är lite osäker..

Kommentera

