Tårta med extra lyxig fyllning – Del 1

Idag tänkte jag dela med mig av ett tips på tårtfyllning jag såg på bloggen I am baker. Såg tipset och la det genast i den där delen av hjärnan jag sparar alla roliga/smaskiga saker jag måste testa 😉

Börja med att lägg lite grädde på en chokladbotten (jag tog en mjuk chokladkaka jag hade i frysen).

Täck bottnen (och grädden) med dina favorit chokladpraliner. Jag har valt chokladpraliner med Baileys i vilka är favoriter här hemma.

Täck med mer grädde och lägg på en till chokladbotten. Jag tog ut en Devils Food Cake från frysen.

Utsidan kommer i nästa inlägg så håll utkik! 🙂


Kram, Lisa

9 thoughts on “Tårta med extra lyxig fyllning – Del 1

Kommentera

