HöstigaCupcakes

Det här får bli ett superkort inlägg då jag har lite brådis iväg. Ville dock dela med mig av lite höstinspirerade cupcakes jag gjorde till It’s Design för ett tag sen. Här är det nämligen en strålande fin höst dag som fick mig att tänka på dessa godbitar 🙂

Insåg igår att jag faktiskt inte har så många recept på cupcakes på bloggen. Ska försöka ändra på det 🙂 Dekorationerna är enkla och gjorda i marsipan samt borstade med lite guldshimmer.

Ha en härlig dag i det fina höstvädret!

Kram, Lisa


PS: Nu kan man nominera bak/matbloggar till Matbloggspriset 2011. Jag skulle bli oerhört glad ifall du ville nominera Sockerrus 🙂 Klicka HÄR för att nominera.

 ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

13 thoughts on “HöstigaCupcakes

  1. Hej Lisa,
    åh vilka tjusiga cupcakes! Jag har tänkt göra en tårta (och ev cupcakes) med det temat när min dotter fyller nästa vecka. Hur gjorde du med löven? Blandad färg på marsipanen eller målad i efterhand? Jag har redan formar men undrar över bästa sättet att få höstig känsla på löven. Är det de större kulorna som är guldsprejade?

    Tack på förhand för svar!

Kommentera

