Glitterkula på pinne

Nu är det dags för en temavecka här på bloggen – ”Sötsaker på Pinne”. Själv är jag barnsligt förtjust i godsaker som sitter på en pinne. Känns så lyxigt att få äta och det går ju att göra så otroligt mycket. Är bara fantasin som sätter gränser. Jag har skapat 7 olika inlägg som kommer att dyka upp här på bloggen under veckan som kommer (med start idag). Först ut är en glitterkula på pinne.

 Min glitter cake pop består av saftig vaniljcupcake som jag blandat med smält piggelinglass. Jag har sedan doppat den i lila candy melt, låtit torka en minut och sedan doppat den i silvrigt glitterströssel.  Enkelt och effektfullt – För vem kan motstå saker som glimmar?🙂

Kom tillbaka imorgon igen för lite mer ”Sötsaker på Pinne”🙂

12 thoughts on “Glitterkula på pinne

  1. ha ha ha snacka om att vi tänkt lite likadant. jag har oxå exakt denna veckan börjat med tema på min blogg ha ha… tema äpplen eftersom jag bor bara 15-20 min från kivik där det e äpple marknad snart

Kommentera

