Och vinnaren är…

Nu så har jag äntligen gått igenom alla kommentarer och tagit bort dubbletter och dylikt. Sammanlagt var det 308 personer som deltog vilket är jättekul! 🙂 Kan redan nu utlova fler tävlingar här eller på Sockerrus Facebook-sida snart igen 🙂

Nu till vinnaren av 3 fina rosa hjärtformade pajformar, en vacker glasburk med hjärta på och en slickepott i valfri färg från webbutiken FikaMera. Det vinnande numret blev….*trumvirvel*… nr 19!

Stort GRATTIS till dig Barbro Eriksson! 😀

Maila din adress till sockerrus@live.se så ser jag till att vinsten skickas ut till dig 🙂

Till alla er andra, ett stort TACK för ert deltagande.

PS: Tanken var att jag ikväll även skulle lägga ut en ny bröllopstårta, men efter 4 timmars bråkande framför datorn så gav jag upp. Datorn jag har orkar inte med alla dessa bilder jag jobbar med tyvärr. Skulle helt klart behöva en ny – Ska bara vinna på lotto först 😛

Hur som helst, inlägget dyker upp imorgon förmiddag 🙂

Kommentera

