Tävling! :-)

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

Nu är det dags för en tävling här på bloggen🙂 Tävlingen ordnas tillsammans med FikaMera som har allt ifrån bakredskap och kaffe till kakformar och porslin/keramik. FikaMera har bland annat massor av produkter från två av mina favoritmärken IB Laursen och Rice.

Vinsten består av 3 stycken hjärtformade rosa pajformar, en fin glasburk med hjärta och en slickepott i valfri färg.

Tävla hos Sockerrus och vinn 3 hjärtformade rosa pajformar, en vacker glasburk med hjärta samt en slickepott i valfri färg från webbutiken FikaMera.

För att tävla gör du följande 2 saker:

1. Gilla FikaMera på Facebook

2. Skriv en kommentar (i detta inlägg) och välj vilken färg på slickepott som du vill vinna. De 8 olika färgerna hittar du HÄR.

♥ Gilla gärna även Sockerrus på Facebook och/eller tipsa om tävlingen på din blogg (använd då gärna bilden + den kursiva texten ovan). Dock är inte detta något krav för att vara med i tävlingen utan är helt frivilligt!🙂

Tävlingen avslutas fredagen den 9 september kl. 12.00

Lycka till!🙂

307 thoughts on “Tävling! :-)

  1. Oh Jag är jättegärna med o tävlar om dessa fina priserna!
    Jag har gillar Fikamera på Facebook (Emelie Mathiasson)
    Och hade gärna velat ha: ”Rice – Slickepott cerise”
    Sockerrus facebook har jag gillat sen första dagen😉
    Kramkramkram!

  2. Fikamera gillar jag redan på facebook! Har gjort ett tag nu! Om jag nu mot allförmodan skulle vinna för en gångs skull så skulle jag vilja ha den hallonröda slickepotten!

  3. oh, va kul med en tävling🙂
    Formarna är helt fantastiska, dom skulle passa toppen i mitt pastelliga kök!
    Dessutom ska jag snart baka en hjärtlig kaka till min make…
    Jag vill gärna vinna en cerise slickepott.

    och sockerrus gillar jag redan😉

  4. Den orangea ser up som en supermumsig klubba så en sån ska jag ha oavsett hur det går idag🙂 Min gamla fick stryk när sambon lånade den till ett mixerprojekt…gick ungefär så bra som man skulle kunna tro.

  5. Hallonröd slickepott – definitivt. Hallon Reklam behöver en sån för att kunna baka fler tårtor åt sina trycksakskunder.🙂 Och Sockerrus gillar jag ju redan på FB.

  6. Jisses, vilken blogg.. Du är såå duktig!
    O tävlingen kan man ju inte missa😉 detta vill jag verkligen vinna. Den lila slickepotten vill jag helst vinna om jag skulle ha sån tur att vinna🙂

  7. Hejsan. Är jättegärna med och tävlar. Gillat både ”fika mera” och ”sockerrus” på FB🙂 Önskar en slickepott i rosa färg (matchar de hjärtformade bakformarna)🙂

  8. Tävling jippi! Som jag brukar säga om dina inlägg, ‘jag kan inte se mig mätt’! Samma känsla fick jag när jag kollade in FikaMera! Så mycket läckert! Och eftersom jag är galen i ROSA, så skulle en CERISE slickepott passa fint i min hand! ;o)

  9. Självklart är jag med å tävlar. Älskar hjärtan å en slickepott går alltid åt =) En lila vore fint att ha i min låda =) Allt är gillat och klart =)

  10. Tävla? Ja varför inte =D Vinner dock aldrig men om man inte provar så vet man ju inte när/om lyckan slår till ;o)
    Gillar er båda på FB så klart och färgen på en slikepott… Hmm… Älskar ju färger så vilken som funkar. Men lila har jag nog inget i mittt kök så den väljer jag nog. Delar tvävlingen på FB då jag inte bloggar även om jag får mer konkurens då, hihihi.

  11. Hejsan!
    Självklart vill jag vara med o tävla o eftersom jag är mamma till tre flickor så bara måste jag ju välja den cerisa slickepotten. Bakar så ofta jag kan o älskar att ha lite fina saker till hjälp. Tack för en fin blogg! Tack Anneli i Kinna

  12. Hoppas på lite tur och vinna denna gången.
    Gillar bägges sidor nu på facebook, har dock gillat sockerrus sida ett bra tag och sitter och förundras varje gång ett nytt bakverk dyker upp =).
    Jag önskar mig Rice – Bakslev lila om jag nu skulle vinna, för lila är riktigt härlig höstfärg..
    Tack på förhand!

  13. Oh va kul med en tävling! =D
    Har precis börjat med bakningen och detta skulle vara kalasbra och ha i köket för min del! =D
    Har gillat Fikamera på facebook. =) mitt namn är Elin Ellie Hultin.

    Färgen på slickepotten får bli blå, då jag verkligen älskar allt som är blått!

    Gillar alla redan Sockerrus på facebook. =) kan tyvärr inte tipsa om din tävling i någon blogg då jag ej har någon men kan tipsa om den på facebook =)

    Håller tummarna och tårna på att jag vinner! Blir i sånna fall första gången jag vinner ! =D

    Många kramar och hälsningar, Elin. Ännu en beundrare.=)

  14. Vilken perfekt tävling, älskar att fika och att baka såklart🙂
    Jag gillar Fikamera och sockerrus på Facebook (Veronica Medin)
    Om jag vinner skulle en ”Rice – Slickepott grön” få pryda mitt kök🙂

  15. Även jag gör en insats och är med :3 Trodde att jag redan gillade Sockerrus på Facebook, men tji fick jag… Nu är i alla fall det åtgärdat! Om jag skulle vinna, så skulle en Hallonröd slickepott vara underbart.

  16. Å vilken rolig tävling! pajformerna är ju underbara och glasburken skulle snabbt bli full av godsaker! slickepotten skulle jag vilja ha i färgen cerise🙂
    tyvärr har jag tagit bort min blogg men gillar både dig och Fikamera på facebook!

    Nu ska bara tummarna hållas hårt!

  17. Självklart vill jag vara med och tävla!!🙂
    Dig gillar jag sedan länge på fb och nu gillar jag även FikaMera!
    Vinner jag vill jag gärna ha en cerise slickepott! Den skulle passa bra hemma hos mig!🙂

    /Evelina

  18. Åh klart man är med, älskar att baka och speciellt tårtor! Du ger så mycket inspiration och nu känns det som man alltid kan baka en tårta med bra resultat som passar alla.

    Om jag har turen skulle jag välja slickepotten i färgen cerise. Älskar allt som har med rosa & göra det passar hjärtformarna så bra.

    Jag och min sambo har fått så mycket fina besked på senaste tiden, snart firar vi 1 år tillsammans (i dec) och snart blir det även en liten knodd och i samma veva ska vi förlova oss när vi firar 1årsdagen. Skulle vara så roligt att få baka något alldeles speciellt och makalöst till honom med hjälp av hjärtformarna och din blogg som inspiration.

    Har gillat Sockerrus och Fikamera på FB (Nathalié Teodorson).
    Och bloggat här: http://yarp.blogg.se/jagtavlar/2011/september/tavlar-hos-sockerrus-om-ett-fint-set-fran-fik.html

    Hoppas på stor tur,
    kram nathalié

  19. Jag vill gärna vara med och tävla, skulle så gärna vilja överraska min dotter med lite fina formar och slickepott då hon är en mästare på att baka tårtor och cupcakes. Hon skulle garanterat vilja ha en rosa.❤

  20. Klart jag vill vara med och tävla, jag hänger ju alltid här på din blogg ändå! Sockerrus är gillad på facebook, fika mera likaså.

    Om jag, kanske, möjligen, vinner skulle jag nog vilja ha den blå slickepotten, men det var ett svårt val😉 Jag har själv ingen slickepott, vilket är konstigt eftersom jag bakar så mycket, så den skulle vara väldigt uppskattad! Och pajformarna är ju bedårande!

    Sedan vill jag bara nämna att jag postade ett inlägg på min blogg igår där jag länkade till dig (helt utan koppling till det här inlägget) då jag bakade whoopies som jag baserade på ett av dina recept. jag hoppas att det går bra❤

  21. Vad kul med en tävling! Jag gillar nu Sockerrus och FikaMera på facebook. Jag är verkligen imponerad av dina konstvärk. Det syns verkligen att du bakar med kärlek:) Älskar själv att baka, framför allt cupcakes. Dom är så söta, goda och verkligen jätteroliga att baka! Om jag vinner tävlingen skulle jag vilja ha en ”RICE-SLICKEPOTT CERIS”.

    Kram Ida

  22. ”Önskar en Hallonröd slickepott
    om det visar sig att jag fick rätt lott”
    Härliga facebooksidor ni har både Sockerrus och BakaMera
    Underbara bilder och bra på att inspirera
    Gilla Gilla
    Kram Jelena

  23. Hej!

    Är 33 år och har under hela mitt liv haft för mig att jag inte kan baka. Men känner att nu är det dax att lära mig, har börjat så smått med risbullar och kanelbullar men nu är det tid för lite svårare bakverk. Så lite nya prylar till köket hade blivit en extra krydda i mitt försök att bli en ”mäster bagare”🙂

    Om detta lilla söta kit blir mitt vill jag ha en hallonröd slickepott..

    Kram

  24. Hejsan!
    Är helt klart enormt imponerad av alla dina kreationer!
    Jag bakar inte så mycket själv numera men OM jag vann, skulle jag ge bort detta fina set av prylar till bakning till min dotter som har Dig som inspirationsskälla!
    Slickepotten skulle vara blå isf🙂
    Jag har ‘gillat’ dig på Facebook förlängesen(länkad på min blogg för ett tag sedan), nu FikaMera också och fr.o.m idag har jag då tipsat Sockerrus(tävling) & FikaMera😉

  25. Jag älskar att tävla, men har alltid otur, trots det så gör jag det om och om igen.
    Så nu hoppas jag att jag kan vinna dessa underbart fina priserna och önskar mig en rice- slickepott hallonröd:)
    Läser varje inlägg i din blogg och ska bli intressant att se vad fikamera har att erbjuda !

  26. Åhhh äntligen en ny och fin tävling! Hade jag vunnit hade jag valt en rosa slickepott! Jag håller alla mina tummar och tår för en vinst!

  27. Gillar både sockerrus och fikamera på facebook.🙂 (Andrea Karlsson)
    Om jag nu skulle vinna denna underbara tävling så vill jag gärna ha den gula slickepotten!😀

  28. Kul med tävling! Självklart gillar jag er på facebook!

    Eftersom min slickepott råkade smälta när jag skulle kandera nötter för några dagar sedan, så är ju priserna helt fantastiska! Jag gillar den ljusgröna bäst, matchar gardinerna också.🙂

  29. Pingback: 2-våningstårta till en 1-åring –

  30. Gillar båda sidorna på Facebook, o tipsar om tävlingen på min Facebook sida! Om jag vinner vill jag gärna ha den cerise färgen
    Mvh Åsa

  31. Wow de paiformene var virkelig toppen,
    jeg kjenner nesten det kribler i kroppen,
    ja sånne det vil jeg gjerne ha,
    så vinner jeg da blir jeg så glad,
    en rosa slikkepott er også flott,
    og krukken som kan romme mye godt,
    nei nå skal jeg krysse fingre og tær,
    for at premiepotten havner her!🙂

  32. Gillar både dig och ”Fika mera” på Facebook=) Åh alla slickepottar var ju fina på sitt sätt… Svårt att välja men rosa är ju en favorit av alla dess slag så måste säga den cerisa slickepotten om jag skulle vinna=)
    Med vänliga hälsningar

  33. Åhh, jag vill vinna🙂 Gillar er allihop redan på facebook (och utanför med för den delen!). Ib Laursen är ett av mina absoluta favoritmärken, men dessa pajformar har jag ännu inte, men vill gärna ha! Den cerisa slickepotten önskar jag mig. Kramar!

  34. Jag gillar redan FIkaMera och Sockerrus och om jag nu skulle gå och vinna så vill jag ha den gröna slickepotten från Rice , Tack på förhand !!

  35. Kul tävling. Vinner jag vill jag ha en cerise slickepott. Gillar redan Sockerrus på Facebook och även Fika Mera (under namnet Ing-Marie Pettersson (Ma))…

  36. Jag är gärna med och tävlar om detta fina paket.Jag gillar den blåa slickepotten.
    Gillar redan fikamera,Simone Hanna på Fb.
    Nu är det bara att hoppas.skulle bli en underbar födelsedagspresent.Hela 30år på Onsdag.

  37. Självklart vill man vara med och tävla=) om jag vann så skulle jag vilja ha den lila slickepotten.
    Har gillat och delat med mej av tävlingen,

  38. Vilken underbar blogg! Ska försöka mig på en av dina tårtor på min dotters dop🙂
    Är självklart med och tävlar!
    Skulle jag ha den turen att vinna så skulle en cerise passa fint!🙂

  39. Min svägerska visade Sockerrus för mig. Jag blir lika lycklig varje gång jag är där inne och tittar. Tävlingen är för skoj skull och en lila slickepott hade varit kanon i mitt kök🙂

  40. Hej !
    Jag läser din blogg varje dag, tycker att allt du gör är helt underbartfint🙂
    Jag har gillat FikaMera på facebook. (Sarah Bergbrink)
    Och den hallonröda slickepotten föll mig i smaken🙂
    Och har även tipsat om den här tävlingen på face 🙂

    Nu ska man se om man har turen att vinna med😉

  41. Jag har gillat FikaMera på facebook och skulle mer än gärna vilja vinna detta! Perfekt present till mamma som fyller år i november och som dessutom älskar att baka! Hon skulle nog gilla den hallonröda slickepotten🙂
    KRAM!

  42. Jag älskar både Sockerrus och FikaMera! Om jag hade lyckan att vinna skulle jag önska mig den ljusgröna slickepotten, för det skulle matcha mitt nymålade kök som är rosa och grönt:)

  43. ohh dom där pajformerna är bara to die for… jag vill sååå gärna ha såna hemma, men fördyra för en fattig student som mej. så hoppas på tur här hos dej istället🙂 för formerna kan man jue även ha som dekoration och ha små saker i😉 inte bara pajer😉

    gillar på fb: johanna hellberg
    jag skulle vilja vinna i cerise.

    har länkat här för extra lotter: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/september/3-olika-vinster-2.html#comment
    och gillar även din sida på fb: johanna hellberg

  44. jag som är helt ny på detta med bak och helt fast och är gärna med och tävlar om dessa fina priser. blir så inspirerad av dig så jag har gillat er båga och hade velat ha den rosa slickepotten🙂 Senka Halalkic Fehratovic.

  45. Hej!
    Klart jag vill vara med o tävla! Om jag har turen att vinna så vill jag ha den hallonröda slickepotten, passar perfekt in i mitt röda kök!

  46. Vilka fina vinster! Jag är gärna med och skulle önska en cerise slickepott om jag skulle ha turen med mig. Älskar även Ib Laursen! Har gillat både fikamera och sockerrus på FB (A-C Wikberg). Håller tummarna nu🙂

  47. Älskar din blogg helt underbar.
    Jag är gärna med i tävlingen älskar dom märkena🙂 jag vill gärna ha en lila slickepott om jag skulle ha turen med mej. Ha en underbar dag.

  48. Gillar redan Sockerrus på FB men gillar nu även Fikamera! Följer och inspireras av alla nya inlägg på bloggen!
    Älskar blått så en blå slickepott skulle jag väldigt gärna vilja ha om jag har tur!

  49. Tävla, såklart jag vill!
    Och alla jag känner säger jag till.
    Jag vill helst vinna pajform i rosa
    det passar kalas till den goa vaniljsåsa´!🙂

  50. Fantastiske dekorerte kaker som sprer solstråler både til fest og hverdagsliv:-) Og med redskaper i fantastiske glad farger, blir matlaging som en lek!

  51. Fantastiske flotte produkter på Fikamere! Blir gla bare av å se alle di glad fargene på produktene.
    Likte spesielt fargen cerise;-)
    Takk Sockerrus for fantastiske vakre og gode kaker til både hverdag og fest:-)

  52. Med en nystartad bakblogg som förgyller och fördriver min mammaledighet (utöver vad min lilla flicka på 6 månader gör) så skulle det passa fint med lite nya formar och redskap. Lite ny inspiration och det gör det ju så mycket roligare att baka med nytt i köket. Håller alla fingrar och tår korsade! Tack!

  53. Med en nystartad bakblogg som förgyller och fördriver min mammaledighet (utöver vad min lilla flicka på 6 månader gör) så skulle det passa fint med lite nya formar och redskap. Lite ny inspiration och det gör det ju så mycket roligare att baka med nytt i köket. Hoppas på en blå fin slickepott. Håller alla fingrar och tår korsade! Tack!

  54. Jag vill ju vinna =), men då måste man såklart tävla. Och då gör jag ju det såklart =). Gillat fikamera på facebook och min vita slickepott skulle gärna vilja ha en cerise rosa granne om han får bestämma! Kram till alla därute!

  55. Åhh vad kul med tävling igen🙂
    Jätte fina priser som jag gärna vill vinna, har gillat på fb och min favvo färg på slickepotten är Hallonröd.
    Gillar redan dig på facebook men jag länkar gärna på min blogg också🙂
    Håller tummarna nu…

  56. Vilka söta saker! Vill absolut vinna dem!
    Jag har gillat på facebook!
    Om jag vinner skulle jag önska mig en rosa slickepott eftersom det är en favoritfärg!
    Ha en god dag!
    sanna

  57. Hej, självklart är jag med och tävlar!
    Gillar redan på facebook! Skulle vilja ha en orange slickepott så samlar jag dom i färgordning, har redan en gul… *ler*
    Länk finns inom kort i min blogg!

    Kram Karin

  58. Självklart vill jag vara med o tävla och skulle vinna den underbara blå slickepotten, skulle behöva en nu när min gamla har gått sönder.
    Gilalr fika mera o din sida på fb

  59. hej har gillat fikamera ett bra tag nu på facebook :)) alltid kul med tävlingar jag skulle då vilja vinna en ljusgrön slickepott hihih eftersom jag faktiskt inte har nån just nu hihih så vore de ju perfekt..

  60. Jag skulle vilja ha den lila slickepotten!
    Gillar redan både FikaMera och Sockerrus på Fb🙂 (Hilde Jensen)
    Kul med tävling, nu håller jag tummarna!

  61. jag vill gärna vara med och tävla. Fika mera gillar jag sedan tidigare och nu gillar jag även din blogg på facebook. Vill gärna vinna en rosa slickepot så jag kan baka rosa drömmar till min glutenintoleranta tjej.🙂

    Kram Cilla

  62. Hade jag haft facebook hade jag gillat det men nu har jag inte det och tyvärr verkar allt bara kretsa runt facebook så man kan ju inte vara med i så mänga tävlingar längre då allt går där igenom, men skulle jag vinna en slikepott skulle jag vilja ha en grön:)/kram annso

  63. Vilka fina priser!!
    Den hallonröda slickepotten föll mig i smaken, den skulle jag vilja ha om jag vann.
    Gillar Fikamera och sockerrus på FB.
    Har även lagt upp en länk på min blogg.
    Ha det fint!!!

    • Vilken kul tävling och såklart gillar jag Fikamer och sockerrus på Fb.
      Skulle bli överlycklig över en lila slickepott!
      Ska lägga upp tävlingen på snackis på barnsemester.se

  64. Toppen tävling. Gillat er båda på FB. Den hallonröda om jag skulle vinna.
    Den kan man ju även använda som stoppskylt för barnen🙂

    Kram 

  65. Lätt att vara med, sockerrus gillar jag sedan länge och FikaMera blir en ny favorit direkt:)
    Skulle vilja ha en hallonröd slickepott❤

    Kram Monica

  66. Jag vill gärna vara med och tävla!
    -Har ”gillat” Fikamera på facebook! (Josefine Abrahamsson)
    -Önskar en ljusgrön slickepott om jag vinner!
    Kul! =)

  67. Jag är gärna med och tävlar och OM jag vinner detta fantastiska pris så skulle jag önska den gröna slickepotten.

    Keep up the good work.

  68. en tävling som jag faktiskt ska ge ett försök, för med dessa fina priser kan jag inte hoppa över det. Jag gillar FikaMera på fb – Josefina Larsson.
    Skulle jag mot förmodan vinna så skulle jag vilja ha den lila slickepotten!

  69. Oh! en lila skulle vara fint!!! Givetvis gillas på facebook! Vore så kul att vinna dessa saker.. Passar utmärkt nu när min lilla tös fyller 4 och ska ha kalas!!!
    Galet fin blogg!!!

  70. Första tävlingen någonsin för mig nu då ! Är med för att jag verkligen skulle uppskatta en fin slickepott och bakformar när jag tragglar mig fram i en värld fylld av cupcakes. Eller ja, jag har bakat cupcakes två gånger hittills och jag letar dagligen efter nya recept att prova på! Jag SKA bli duktig.
    Om jag vinner skulle jag vilja ha en ljusgrön slickepott.

    Grymt fina bakverk du gör förresten!

  71. Har gillat på facebook och skulle vilja vinna en cerise slickepott som matchar mina degbunkar;) Höggravid och sötsugen mest hela tiden och skulle bjuda mina mammalediga vänner på gott fika i vinsterna. Dessutom skulle jag jubla över en sån fin vinst!

  72. Självklart vill jag vara med och tävla om dom här fina sakerna som skulle passa perfekt på dom öppna hyllorna som jag ska ha i köket på sommarstugan vi håller på att bygga!🙂 Den hallonröda slickepotten blev min favorit bland alla läckra färgerna…🙂 Gillar både Sockerrus och FikaMera på fb.🙂

  73. Otur att jag är mätt när jag får tips om Fika mera. När jag blir hungrig ska jag gå in på sidan igen. Jag tror att det kommer att bli kostsamt för mig. En blå slickepott skulle passa mig och vara lätt att se då jag inte har något annat blått i min verktygslåda.

  74. Hej, hittade just din blogg i sökandet efter ett smarrigt recept på macarons. Då såg jag tävlingen och tänkte varför inte?😀 Skulle gärna ha en hallonröd slickepott🙂 Nu fortsätter finskapluggningen. (Kommer nog att titta in mera här) Fin blogg🙂

  75. Cerise slickepott gillar jag, som samlar på hjärtformar och använder dem till allt möjligt mer än de är tänkta. Gillar på facebook.

  76. Jag har precis upptäckt både din inspirerande blogg och IB Laursens snygga prylar! Att vinna en ljusgrön slickepott skulle vara en bonus!

  77. Härligt gottig tävling!
    Önskar blå slickepott för den gör mig glad.
    Baka ock pyssla är härlig avkoppling ock njutning..nåt jag behöver emellan det att jag jajar efter min 9 månaders underbar, vilda son.
    Gillar på facebook!

  78. Hej!
    Hamnade på den här sidan för några veckor sedan, när jag precis antagit mig min första utmaning att baka en bröllopstårta. Jag blev inspirerad av din tårta du gjort med rosa rosor- enkel och vacker.
    Sedan dess har ag gått igenom varenda inlägg du skrivit. Du har en fantastiskt inspirarande blogg. Väldigt bra uppbyggd!
    Tack för att du delar med dig av din passion.
    Kram Johanna
    Jo…skulle jag vinna vore den gröna slickepotten passande i mitt kök. Det passar till allt det svart jag har hemma.

  79. Jag är med o tävlar. Jag hade blivit såååå glad om jag vann för det är så himla fina grejor som jag vet skulle passa som pricken över i :et i mitt kök!!!😀

  80. Gillar Sockerrus på FB under namnet Jessica Hellström, Fika mera gillar jag redan
    Skulle bli så grymt glad för en cerise slickepott, då kan vi baka hela dagen lång, för
    det godaste är ju att mha slickepotten få ut det sista ur skålen🙂 Mums!

  81. Åh, vad rolig tävling!
    Skulle vara jättekul att vinna, speciellt nu när man ska börja tänka på det här med att flytta hemifrån. Skulle vara roligt att ha lite fina grejor i mitt framtida kök! Om jag vann skulle den blåa slickepotten sitta fint!🙂
    Gillar även på facebook!

  82. Vilken rolig tävling, tur att jag hittade hit🙂
    Är gärna med och tävlar, gillar nu Fikamera på facebook.
    Jag skulle vilja ha en blå slickepott, har nämligen nästan alla detaljer i köket i blått så den skule verkligen passa in i mitt kök

  83. Fika mera gillade jag redan och nu gillar jag också sockerrus.. Vem skulle kunna låta bli? Vilken härlig sida.. 🙂
    Tänk om jag fick vinna detta fina pris.. Rosa hjärtformar och allt skulle passa så fint till mig och min familj. Har fem döttrar som skulle älska grejerna. Självklar vill vi vinna en cerise slickepott om vi har turen på vår sida.

    Tack för mig!

  84. Jag är jättegärna med i tävlingen🙂 jag har inte flyttat hemifrån men samlar saker till mitt drömkök som ska vara färgglatt. Så därför skulle Rice-slickepott orange passa fint där.

    GILLAR BÅDA TVÅ PÅ FACEBOOK🙂

  85. Lite sent men såg att tävlingen fortfarande var uppe o rullade🙂 Jag vill gärn vara med o tävla! Om jag vann skulle jag välja en rosa slickepott, min dotter är förtjust i slevar & sånt med glada färger så det skulle passa superbra när hon vill ”hjälpa till” i köket😉

  86. Vilken lycka att få vinna! Håller tummarna. Självklart cerise för det är så färgstarkt och glatt det kan bli och vad är bättre när man gör något man brinner för och som gör gott för själen.😉

  87. Har gillat på Facebook & skulle jag ha den turen att vinna så önskar jag ”Rice – Slickepott cerise” Eftersom Jag & dottern älskar att baka tillsamans & hennes favortfärg är rosa så skulle det vara kul att överraska henne med en egen Rosa Slickepott.

  88. Hej! Jag är gärna med och tävlar. Om jag vinner skulle jag vilja ha den hallonröda slickepotten. Jag gillar redan FikaMera på facebook🙂

  89. Hejhej! Det skulle vara superkul att vinna dessa fina priser, jag är ett stort fan av IB Laursens formar och burken var bara såå söt, den skulle jag gärna förvara mina hemmabakta kakor i! Den hallonröda slickepotten vill jag ha om jag vinner🙂 Tack!

  90. Jag vill gärna med, har gillat båda sidorna och kommer lägga in tävlingen på min blogg med. Allt kul med tävlingar.
    Jag skulle vara intresserad av RICE – SLICKEPOTT LILA.
    Rebecka

  91. Är en Gillare av Sockerrus sedan länge, men är nu sugen på att vinna en läcker slickepott, gärna blå. Är nu en Gillare av Fikameras sida på FB:-)
    Delar givetvis på FB (Katja Årre)

  92. Jag skulle vilja ha den orange slickepotten! Tänk vad underbart att slippa leta i lådan, utan den ska bara ligga där och lysa som en stor karamell i lådan!

  93. Vill också vara med och tävla!
    Om jag skulle vinna så önskar jag den lila slickepotten🙂
    Tack för en fin blogg och FikaMera försöker jag hela tiden😀

  94. Jag skulle skina som solen om jag fick mig en ”GUL” slickepott då den skulle matcha fint i mitt kök. Carina Sturesson

    Gillar det mesta med fika och får ofta sockerrus.

  95. Hej Lisa!
    Jag gillar sockerrus och fikamera på Facebook.
    Om jag vann vill jag gärna ha en slikkepott i cerise. Älskar din blogg, fina bilder, bra instruktioner och härliga recept. Din blogg har blivit en del av min vardag, fortsätt att inspirera, du sprider så mycket glädje! Skulle du kunna göra en steg för steg på dina rosor? Dom är bara så fantastiskt vackra!
    Trevlig helg

    Kram Victoria

  96. Ja jag vill gärna vara med och tävla! För att vinna något måste man våga och det gör jag nu. Självklart har jag gillat FikaMera, det verkar vara en jättekul sida. Om jag vann skulle jag gärna vilja ha en Rice bakslev – orange. Nu hoppas vi alla på tur och så passar jag på att önska alla lycka till!❤

  97. Hej!
    Klart man vill vara med att tävla om de fina priserna. Om jag vinner vill jag gärna ha en hallonröd slickepott.

    Gillar redan både fika mer och sockerrus.

    Ha en trevlig helg!
    //Sandra

  98. En slickepott kan man inte få för många av och just nu har min sista gått sönder så en blå slickepott skulle mitt kök behöva, för att inte tala om hjärtformade saker de skulle verkligen lysa upp mitt kök..
    Och så klart gillar jag sockerrus och fika mera

  99. Åh, en limegrön slickepott skulle inte komma bort i mitt kök!
    Pajformarna är verkligen ”to die for” så nu hoppas jag på tur för det vore en perfekt födelsedagspresent till mig själv!
    Kram Malin

  100. Åååå vilken underbar tävlingen!🙂 Precis hittat din toppen blogg som jag bara älskar så de är klart jag vill vara med å tävla🙂 Gillar FikaMera på facebook och självklart även sockerrus🙂 Vinner jag så skulle jag välja den ljusgröna, den skulle lysa upp fint i mitt kök som går i svart🙂 Stor Kram

  101. Jag Har gillat fikamera på facebook.
    Din blogg kikar jag in på varje dag och din facebook sida har jag tryckt gilla på =)
    Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha en limegrön slickepott.
    Den skulle verkligen komma till användning nu när jag fått i uppdrag att baka min allra första bröllopstårta.
    Håller tummarna att jag vinner!
    //Jennie

  102. Gillat FikaMera på facebook och jag ska verkligen tipsa mina vänner. Vilken tävling, min dotter älskar blå så därför väljer jag den blåa slickepotten!

  103. Gud vilken sida för en som älskar att baka!!! Klart jag gillar den på Fb =) Din blogg är helt underbar, bara älskar den! =D Om jag vinner en slickepott så passar en ljusgrön alldeles utmärkt, tack!

Kommentera

