Semifinalist: Vaniljmuffins med salt karamellsås, äpple & mörk choklad

Som ni kanske minns så gick mitt recept på ”Salt Karamellsås, Vanilj, Äpplen och Mörk Chokladtill semifinal i Årets Bak- och Dessertmästartävling 😀 Detta känns givetvis precis hur stort som helst då jag bara har hållt på att baka lite över 1 år nu. Innan dess bakade jag typ aldrig. 🙂

Nu har de 15 semifinalisterna korats och det är dags för Svenska folket att rösta fram det bidrag de vill se i final – Så nu är det dags för DIG att rösta 😀 .

För mig vore det verkligen en dröm att få gå till final 😀 Vore otroligt gulligt av dig ifall du kunde gå in och lägga din röst på mig. Röstar du har du dessutom chansen att vinna en KitchenAid och det är ju inte fy skam! 😉

Gå in HÄR och GILLA Semifinalist 4 (Lisa Lundqvist)! 🙂  Sen är det bara att hålla tummarna för att jag går till final och du vinner en KitchenAid – Vore väl en väldigt schysst deal? 😀 😉

16 thoughts on “Semifinalist: Vaniljmuffins med salt karamellsås, äpple & mörk choklad

  1. Pingback: Salt Karamellsås, Vanilj, Äpplen och Mörk Choklad –

Kommentera

