Behöver lite hjälp :-)

Som många av er vet så är tävlingen MissCupcake 2011 igång. I år så går tävlingen i princip ut på att ragga så många röster som möjligt genom att tjata på sina vänner, bloggläsare och liknande. Jag har försökt att tona ner detta då jag inte gillar denna typ av tävling MEN priset är på tok för bra för att jag ska låta bli att vara med (30 000kr i resecheckar). Har dock skickat ett mail till dem med förhoppning om att de gör en mer rättvis tävling nästa år. En tävling där det inte handlar om hur stor blogg du har eller hur många kompisar du har på Facebook. Finns nämligen så himla många vackra cupcakes som inte har en chans i årets tävling vilket jag tycker är oerhört tråkigt.

Om du skulle vilja hjälpa mig att få lite fler röster genom att rösta på mina 3 bidrag nedan så vore det supergulligt av dig och jag är mycket tacksam! Röstningen tar bara en minut och du behöver bara klicka på bilderna och välja ”Gilla” i övre vänstra hörnet. Tack! 

 Stort TACK till dig! 🙂

9 thoughts on “Behöver lite hjälp :-)

  1. Jag håller med om att tävlingar med denna sortens röstning är helt förkastliga, det säger ju ingenting om cupakesen man gjort utan bara hur många ”vänner” man har på internet. Popularitetstävlingar i all ära, men det är ju inte DET som en baktävling ska handla om! Men när nu tävlingen ser ut som den gör så är det klart man röstar på dig 😉

  2. Håller med dig om att det är tråkigt att röstningen går till sådär och att de gäller att ha många vänner.. Får hoppas de har en jury nästa år som bestämmer då kanske man själv vågar att vara med. Dina cupcakes är iaf grymt snygga!!

  3. Åh, Lisa!
    Jag håller fullkomligt med dig. Då är det ju inte kul att vara med. Det finns ju folk som kanske inte gör så jättevackra cupcakes (tyvärr) men ändå har många röster pg a vänner på FaceBook o sv, som du skrev.
    Bra att du mailat dem med bättre förhoppningar till nästa års tävling.
    Jag är dock inte med och tävlar detta året, för mycket på g! 😉

    Stor kram! ❤

    Malin

  4. Jag tycker precis som du, jättetråkigt när upplägget på tävlingen är på detta viset.
    Dina cupcakes är helt fantastiska & du förtjänar verkligen en plats på top 20 så jag lägger en röst på allihop!
    //Anna

  5. Jag har redan röstat på dina… önskar man kunde göra det igen.

    Du anar inte hur många gånger jag har suttit och fnyst över vissa bidrag som ligger i topp för att de har tusentals vänner på Facebook. Du förtjänar att vinna, för dina Cupcakes är helt klart vackrast.

    Hoppas de ändrar reglerna och hoppas du får in massor med röster i slutspurten. Lycka till!

Kommentera

