En dekorerad bröllopstårta i kakformat

Idag blir det en tårta i kakformat🙂 Denna lilla söta vaniljkaka dekorerade jag då jag ville testa det andra mönsterarket jag fått av härliga Pehrnilla på Strössel & Annat. Det första arket använde jag HÄR till att göra tårtdekorationer.

Min sammanfattning av de båda mönsterarken so far:  – I Love them!😀

 Det var bara att klippa av en liten bit från mönsterarket, fukta sockerpastan (som jag redan lagt på kakan) lite lätt och sedan fästa den avklippta biten på kakan. Väldigt enkelt att göra och resultatet blir väldigt effektfullt.

Tänkte att jag så fort tillfälle ges även ska testa det på en tårta för att se hur pass följsamt det är att använda på något som inte är platt🙂

8 thoughts on “En dekorerad bröllopstårta i kakformat

Kommentera

