Goda Chokladiga Snittar

Fick ett recept på dessa kakor av Ellen Karlsson 14 år – Tack så jättemycket för det smaskiga kakreceptet! 🙂 De påminner om de chokladsnittar jag gjorde förra veckan men smakar så mycket godare. Dessa blev sprödare och smaskigare.

Vill du testa att göra dessa så hittar du receptet här.

Fatet är från Pip Studio och går att hitta hos House of Hedda.

Hur fungerar bakmaskinstävlingen?

För att någon av er ska kunna vinna er egen bakmaskin så måste jag först och främst vinna över de andra 4 bloggar som är med i bloggtävlingen. Vinner jag får jag välja ut ett av de recept jag bakat och har med på kafferepet (som ni läsare har skickat in). Det recept jag väljer vinner då en bakmaskin 🙂

Har du fortfarande inte skickat in ditt bästa recept, gör då det nu! 😉 Min epost är sockerrus@live.se

Ha en härlig tisdag!

Kram, Lisa

8 thoughts on “Goda Chokladiga Snittar

  1. Jag e verkligen så sjukt imponerad över dina bakverk, din blogg och nu även denna bakmaskin. Då jag inte kan ha dig här hemma bakandes så kanske en bakmaskin is the next best thing 😉

    • Åh tack Helena! Vad glad jag blir över att du tycker det! 🙂
      Haha, nej, jag är lite svår att ställa i någon annans kök 😛

Kommentera

