70’s Cupcakes

Förra helgen så var dottern iväg på 70-tals disco och födelsedagsbarnen hade promt sagt att de inte ville ha tårta utan de ville ha mina cupcakes (vilket jag blev väldigt glad över). Det kändes väldigt kul att få det uppdraget 🙂 Dock fick jag inte mycket tid på min alls till att fixa med dekorationer så det fick bli av det enklare slaget. Önskemålet var 70-tal och cupcakes i två olika smaker då alla inte gillar choklad.

Smakerna blev choklad och citron. Båda med jordgubbsfrosting. Sammanlagt gjorde jag 60 stycken och skickade med men hann inte ta bilder på dem alla så det fick bli ett litet urval. Ser nu i efterhand att jag borde ha skakat påsen med frosting lite för att undvika alla luftbubblor. Men men. Dottern lät meddela att hennes klasskompisar älskade cupcakes’n och det är ju huvudsaken 😀

3 thoughts on “70’s Cupcakes

Kommentera

