Tävling: Vinn ett Babell Kakfat

BellaBo är en färgglad butik med massor av härliga inredningsdetaljer och barnprylar. Den fysiska butiken ligger i Lidköping men för alla oss som inte bor där så finns som tur är även en webbutik🙂

Tävling

Jag har den stora glädjen att meddela att jag anordnar en tävling tillsammans med BellaBo där du kan vinna ett Babell kakfat xs i valfri färg – Bra va?🙂

Jag tävlar hos Sockerrus om ett Babell kakfat xs i valfri färg från BellaBo. Tävla HÄR du med!

Tävlingsreglerna är enkla och alla kan vara med och tävla.

En vinstchans (obligatoriskt):
Gå in på BellaBo’s hemsida
och välj en favoritprodukt som du sedan skriver om här i din kommentar.

Extra vinstchanser

  • För dig med blogg – Kopiera bild och kursiv text och publicera i din blogg, lämna direktlänken till ditt inlägg här i en kommentar. Var noga med att se till att dina länkar fungerar🙂
  • För dig utan blogg – Tipsa minst 5 vänner om tävlingen via e-post (använd bild och kursiv text) och skicka en kopia till mig (sockerrus@live.se). Skriv sedan i kommentaren här att du har tipsat vänner.
  • Gilla BellaBo på Facebook. Lämna hela ditt namn i kommentaren nedan. Gilla gärna även Sockerrus på Facebook.

  • Anmäl dig till BellaBos nyhetsbrev. Detta gör du genom att maila på info@bellabo.se och skriv ”nyhetsbrev” som ämne och nämn i mailet att Du tävlar hos Sockerrus.

OBS! Glöm inte att skriva i kommentaren hur många vinstchanser du vill ha! :-) Som mest kan du ha 4 vinstchanser🙂

Tävlingen pågår till och med torsdagen den 31/3 kl. 23.59.

Lycka till!🙂

PS: Glöm inte att följa Sockerrus via Facebook eller Bloglovin för att vara säker på att inte missa dragningen🙂

111 thoughts on “Tävling: Vinn ett Babell Kakfat

  1. Härligt med så fina tävlingar! Jag har varit in och kollat, så mycket fint det finns men favoriten får nog ändå bli en FatBoy, tänk att ha en sån hemma!

    Jag har gjort ett inlägg på bloggen och gillar dom på facebook

    Ha en härlig dag!

  2. Pingback: Vinn finaste kakfatet « Butik BellaBo

  3. Jag vill tävla med 3 lotter, jag gillar BellaBo på FB (Therese Sirsjö), har anmält mig till deras nyhetsbrev och min favoritartikel på deras hemsida är Branch Hanger i vitlackad metall🙂

  4. Jag är hemskt gärna med och tävlar, blev ju alldeles knäsvag då jag såg det turkosa kakfatet!

    *Jag deltar på alla tre sätt såklart.

    *Här är min blogglänk http://lindalovelie.blogspot.com/2011/03/im-in-love.html

    *Och på facebook heter jag Linda Ohlsson.

    Svårt att välja bland allt, särskillt bland de produkter som är vårinspirerade. Men måste man så måste man *L*
    Jag och min son ska snart flytta, och vi har gemensamt valt färgen turkost i köket. Så givetvis är det turkosa kakfatet min favorit!

  5. Jag vill vara med! En sån Babouska har jag fastnat för. Det vore syder fint att ha på spiselkransen.

    1 Länkat på bloggen.
    2 Gillat på Facebook.( Karin Karlsson)
    3 Nyhetsbrev.
    Blir väll fyra chanser.

  6. Jag vill också gärna vara med i tävlingen, kakfaten är ju helt underbara!
    *Min absoluta favorit på hemsidan är Kitt och Pupp hundmatsbehållare och matskål.
    *Jag har gillat och på Facebook heter jag Emma Rubinstein.
    *Jag har anmält mig till Nyhetsbrevet.
    Det borde vara TRE vinstchanser! =)

  7. Hej! Jag tycker att dinosaurus-gummistövlarna var häftiga! Men kakfaten i tävligen är nog det snyggaste i hela butiken faktiskt. Jag skulle vilja ha i alla läckra färger.🙂

    Trevlig helg!
    Hanna

  8. Hejsan!
    Jag är gärna med, rolig tävling :’)
    Min favvo i butiken är nog Fatboy Djeksuns, Fatboy Original eller C.O. bracelet brown leather L PG 7

    kan inte bestämma mig, dom har så fina saker!

    *hoppas på tuuuuur*

  9. Jag vill sååå gärna vara med🙂
    4 lotter för mig.

    *Förutom att kakfatet man kan vinna e ursnyggt så tyckte jag det fanns härliga muggar med stjärndekor🙂
    *Tipsat vänner via mail
    *Gillar på facebook
    *Har anmält mig till nyhetsbreven.
    /Maria Engström

  10. jag är med och tävlar med en lott.
    Jag är ute efter en väska till min son som ska börja på dagis i höst. Så väska pirat va så himla söt.
    tål att funderas på faktiskt.
    Om jag vann skulle jag vilja vinna ett vitt kakfat. Detta skulle jag använda dagligen till att lägga frukt på samt till att lägga praliner på, på mitt kommande bröllop.
    Dubbelglädje.
    Hoppas på tur.
    Mvh Anna

  11. Vilken härlig Tävling! Dagarna runt min Födelsedag också😉 Hade vart en kalas fin present.
    Min Favorit är just detta kakfatet som lottas ut, jag har tävlat om ett liknande innan men blev jätte glad nu när jag såg en till🙂

    1 Lott:Den turkosa blev jag kär i🙂
    2 Lotter: Min länk på min blogg: http://izzadora.blogg.se/2011/march/wow-underbart-vacker-kalas-sooot-ja-tavla.html
    3 Lotter: Gått me på Facebook i mitt namn: JennyCarolineDahlström¨
    4 LOtter: Lagt till mig på BellaBos nyhetsbrev.

    Nu håller jag tummarna!!! KRAM

    coctailbruden@hotmail.com
    http://www.izzadora.blogg.se

  12. 1 lott-jag tycker om den produkt:http://shop.textalk.se/se/article.php?id=13753&art=3247797

    2 lotter- gillar på fb, med namn Lili Ying

    så 2 lotter för mig=)

  13. Hej! Jag vill vara med och jag väljer 4 vinstchanser för att ha största chans!

    1. Min favorit är just dessa kakfat, de är så färglada och fina och skulle passa perfekt på bordet med en massa kakor på när min dotter fyller år! Jag har tävlat om ett sånt förut men det har aldrig varit menat att jag skulle vunnit så jag fortsätter kämpa och ger inte upp istället! 🙂

    2. Jag har länkat här: http://ebbaojag.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/babell-kakfat-fran-bellabo.html#comment

    3. Jag gillar redan på facebook: Samantha Blom

    4. Jag har anmält mig till nyhetsbrev.

    Kram Samantha!🙂

  14. Hej!
    Jag kör på två lotter, har anmält mig till nyhetsbrevet. Det var svårt att hitta bara en favorit, men jag gillar verkligen happle storage!

    Hälsningar // Lina

  15. Åh, jag vill gärna vara med och tävla om det där kakfatet som jag trånat efter så länge… så jag tar såklart 4 lotter! Har tipsat vännerna, gillar redan Bellaboo på FB (A-C Wikberg), har anmält mig till nyhetsbrevet och en av mina favoriter är den sjukt snygga limegröna barnfåtöljen. Fast den rosa är också fin…
    Håller tummarna så hårt jag kan🙂
    Ha en skön lördagkväll.

  16. Hej hej klart att man är med, jag gillar verkligen Smyckesträd, både snyggt och smart!
    Har gillat bellabo på Fb också (elin jonsson heter jag där).

    *håller tummarna*

    KRAM

  17. Ingen större svårighet att gilla dem på facebook efter att jag hittat sommarens semester på deras sida…
    Fatboy Headdemock…Ser den inte alldelens ljuvlig ut…Mysa upp mig i den med dottern skavfötters och varsin bok…Kan behövas innan vi badar efter att vi tömt kakfatet😉

  18. Hejsan! Vilken underbar tävling, jag deltar gärna =)

    Min favoritprodukt är boken ”Gästbok”. Den var verkligen snygg i mina ögon.

    Jag tävlar med 1 vinstchans.

  19. Jag gillar bombbadills godsaker och speciellt semelkudden, den hade varit så fin i flickornas rum. Har jag turen att vinna kakfatet (det behövs verkligen då mitt är skevt :/) så vill jag hemskt gärna vinna det limegröna.

    Sniker till mig två lotter för jag gillar BellaBo och sockerrus på fb där heter jag Sara Pettersson

  20. 1 chans. Jag gillar förutom kakfatet även Fatboyhängmattan som jag har drömt om så länge. Den är lite för dyr för att den kommer att bli min så det förblir en dröm.
    Kakfatet har jag också velat ha länge men kan inte bestämma mig för vilken färg.

    2 chanser. Jag har försökt lägga upp i min blogg att jag tävlar. Jag har en ny blogg nu och får det inte bilden att fungera men jag försöker fixa det. Länk finns i alla fall:
    http://annse.spotlife.se/2011/03/21/tavlar/

    3 chanser. Jag har gått med i facebookgruppen ( Ann A-B)

    4 chanser. Har anmält mig till nyhetsbrevet.

  21. Jag är med.

    Min favoritprodukt får bli hjärtskålen, tyckte den var hur fin som helst. Helgens gotta i den skulle inte vara fel🙂

    Jag har länkat på min blogg till tävlingen här:
    http://njutensmula.se/2011/march/tavling-vaningskakfat-fran-babell.html#comment

    Jag har gillat båda delarna ( Emelie Johansson )

    Jag har även anmält mig till nyhetsbrevet🙂

    Så jag är med och kör med 4 vinstchanser och håller tummar och tår!

    Kram Emelie

  22. Pingback: inspirera » Blog Archive » Tävla och vinn!

  23. Jag är mer än gärna med och tävlar. En av mina favoriter är utan tvekan ”sweetcake”, den stora muffinsformen vår son skulle kunna bada i =)

  24. Kakfatet är så läckert. Med cupcakes på så vore den ännu mer läcker! En favorit är: Pip-Pip fågelhus SMD
    Må gott!

  25. Jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

    1).
    Min absoluta favorit är helt klart ”Fatboy Dog large” i färgen ROSA!!😀❤
    Har länge letat efter en säng till våra bamse, men inte hittat någon som fallit oss i smaken. Så hitta jag BellaBo, och blev helt kär!! Håller faktiskt på och sparar ihop till den just nu!:)

    2).
    Har länkat till dig och tävlingen på min blogg här: http://valkommenhemtillzandra.blogg.se/2011/march/tavling-148.html#comment

    3).
    Har gillat båda på facebook:) Heter Zandra Svantesson där.

    4).

    Har anmält mig till nyhetsbrev!:)

  26. Jag är med och tävlar, dessa kakfart är så otroligt söta!!!
    Annars fullkomligt älskar jag ”Fatboy original”

    Länkar i min blogg: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/march/sockerrus-31-mars.html

    Gillar både sockerrus och bellabo på fb, heter Annika Nilsson där.
    Sen har jag redan nyhetsbrevet från Bellabo, måste ja maila separat och tala om att jag anmäler mig härifrån också då?

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

  27. 1 lott. jag gillar vår bröllopsbok. bra att ha alla bröllopsplaneringar på ett ställe. och veta när man ska boka och fixa vad.🙂

  28. Testar också denna tävling (älskar Babell kakfaten)! Bland många andra favoriter tror jag nog att jag just nu får säga Ugglekrokarna (inreder just nu ett barnrum…).

    Har gått med på FB och anmält mig till nyhetsbrev (Lena Sellman)!!

    // Lese

  29. Jag har letat efter ett fint kakfat och blev förälskad i det turkosa kakfatet och vill därför vara med och tävla om ett sådant.
    Jag har även gillat på facebook, både bellabo och sockerrus (Maria Nilsson).
    Dessutom har jag anmält mig till nyhetsbrevet.

    Det blir 3 lotter. / MVH Maria

Kommentera

