A Paddy’s Marshmallow Pop

Marshmallows piffar du snabbt och lätt till genom att antingen doppa dem i lite smält choklad och strössel (exempel här) eller varför inte saft och sedan lite strössel. Har du inga klubbpinnar så kan du lämna dem som de är (exempel här) eller använda exempelvis grillpinnar. Det blir helt klart en favorit på barnkalaset🙂

Här har jag testat att pensla min marshmallow med lite saft och sedan klätt in den i lite grön marsipan med ett mönster av shamrocks. Det var enkelt att göra och gav ett lite lyxigt intryck (tycker jag).🙂

Paddy’s day närmar sig och det är nu bara 2 dagar kvar i mitt ”10 dagar av grönt”-tema. Jag utlovar gröna gubbar, lite guld och kanske till och med en regnbåge😉

One thought on “A Paddy’s Marshmallow Pop

  1. Gud vad härligt grön🙂 Tänkte höra med dig om du brukar fodra dekorfondaten?? Använt den några gånger och tycker den är mjuk och smidig att jobba med MEN den smällter…😦

Kommentera

