Tävlingen är igång! :-)

Vill du vinna din egen bakmaskin? Hjälp då Sockerrus vinna bloggtävlingen (läs mer om tävlingen här) som anordnas av Philips så har du chansen att få en alldeles egen bakmaskin – Bra va?😀
De är ju nämligen så att den blogg som vinner får en extra bakmaskin att ge bort till en läsare som bidragit med att gott recept (som sedan kommer att finnas med på kafferepet). Jag behöver alltså din hjälp! Tävlingen startar idag och avslutas söndagen den 27/3 så det vore bra om du kunde maila ditt recept så snart som möjligt🙂
Jag behöver recept inom följande:
  • Småkakor
  • Tårta
  • Vetebröd/bullar
Så sitter du på något bra recept maila mig genast (sockerrus@live.se)!

De recept jag testar att baka kommer att läggas ut här på bloggen och har du en blogg så länkar jag givetvis till den (glöm inte att skriva bloggadress i ditt mail)😀 Har du inget bra recept men vet någon extra god kaka som du tycker att jag ska ha med på mitt dessertbord så tipsa gärna om detta i en kommentar nedan🙂

Alla inlägg som rör denna bakmaskinstävling kan du hitta här.


15 thoughts on “Tävlingen är igång! :-)

  1. Självklart vill jag ha min egen bakslav😉 Du har smaskigtrecept i din mailbox, ska bli kul att sevad du kan göra med det

  2. Pingback: Dammsugarklubbor « Sockerrus

  3. Pingback: Kafferep: ”Det här trodde du aldrig om en bakmaskin” « Sockerrus

Kommentera

