Coconut Macarons

Cocos och mandel är ju en himla god kombination så jag tänkte att jag allt måste testa att göra cocosmakroner. Det var helt klart en mycket lyckad tanke för de blev väldigt goda!🙂 Dock malde jag mandlarna lite för lite så de blev inte så jättefina och släta, men men, går ju inte att lyckas med allt😛 Dessa små godbitar fyllde jag med en choklad- och Pina Coladafyllning och sedan ringlade jag lite smält choklad över makronerna. De fick högt betyg av mina kära vänner som fick smaka dem🙂 Å jag kan bara stämma in; mandel, cocos, pina colada och choklad är en otroligt god kombination när det kommer till makroner🙂

Receptet jag använt till makronerna kommer inom kort. Till fyllningen har jag bland annat använt denna – Recept kommer inom kort🙂

16 thoughts on “Coconut Macarons

  1. De ser helt underbart smarriga ut. Intressant att använda cocos i macaronsmeten, den idéen ska jag absolut testa🙂 jag har bara gjort vanliga än så länge så det ska bli spännande att experimentera lite🙂

Kommentera

