Valentine Whoopies med Chokladsmak

Har du inte testat att göra Whoopie pies än så tycker jag absolut att du ska testa. De är lätta att göra, är väldigt goda och går att kombinera i en mängd olika smaker. Är bara fantasin som sätter gränser 😉 Dessa gjorde jag med både hjärtströssel och spritsade chokladhjärtan på toppen då det snart är Alla hjärtans dag. Tycker dessa passar perfekt till att ge bort till sin älskling 🙂

Chokladwhoopies fyllda med whipped cream cheese frosting.

(Klicka på de rosa länkarna så kommer du till recepten.)

 

20 thoughts on “Valentine Whoopies med Chokladsmak

  1. Hittade din sida när jag googlade bilder på tårtor.
    Jag lånar en bild och lägger upp i min blogg och
    länkar hit till din sida – hoppas att det är ok?!
    Vill tillägga att dina tårtor – som är det enda jag
    kikat på för tillfället – är helt otroligt fantastiska!
    Ha det gott

    • Hej Milla! Vad kul att du hittat min blogg 🙂 Åh vad glad jag blir över att du gillar det du sett 🙂 Självklart får du låna bild om du länkar, det känns hedrande att du vill det 🙂 Dina ord gjorde verkligen kvällen sååååå mycket bättre, tack! 😀

Kommentera

