Brickor och Formar

För ett tag sedan så fick jag ett fantastiskt fint paket från Siluett fyllt med tårtbrickor och muffinsformar – TACK!😀 Lyckliga jag fick fritt välja både storlekar och former. Utöver det skickades det även en massa andra fina formar i en mindre storlek än de jag fick sist vilket är perfekt.😀

Den svarta med guldmönster och den vita formen är två favoriter. Den vita är dessutom lite lättare att knyta en rosett på vilket är väldigt bra.

Tårtbrickorna som Siluett gör är helt klart de bästa jag testat och kan varmt rekommenderas. Kan säga att kvalitén överlag på Siluetts produkter (som jag testat) är riktigt, riktigt bra.

Summa sumarum: Jag älskar Siluett


3 thoughts on “Brickor och Formar

Kommentera

