2011

Vill börja med att önska er alla ett riktigt Gott Nytt År! Håller tummarna hårt för att 2011 kommer att bli ett helt fantastiskt år!😀 För min del vankas det bröllop och det ska bli helt obeskrivligt kul att få planera detta!!😀

Under julen har jag tagit det lugnt och umgåtts med min underbara familj. Bakandet och bloggandet han kommit i skymundan men har dock hunnit med en hel del bakande som ännu inte visats här på bloggen vilket kommer att dyka upp i januari. Har dock redan en hel del tårtbak inplanerat under året och redan nu i januari så vankas det bröllopstårta, doptårtor och ett par födelsedagstårtor.😀 Kommer att hända en hel del i januari mao!🙂

Stor KRAM till er härliga läsare!

 

6 thoughts on “2011

    • Jag håller på att räkna ner, men än så länge är det lite mer än 8 månader kvar.🙂 Dock mycket som ska planeras! Men ack så kul!😀

  1. Vad snyggt den guldriga borden, hur har du gjort den? Eller vad e den gjord av?? Ska bli väldigt roligt att få följa er planering🙂 God fortsättning🙂

    • Tack Sara! Guldborden är gjord av små sockerpärlor. Jag har klistrat dit dem en och en så det tog en stund att göra det, men resultatet är jag mycket nöjd med🙂
      Tack detsamma!🙂

  2. Vad spännande med bröllop att planera, jag minns att jag tyckte det var jättekul. Jag vet inte om jag skulle våga mig på att göra min egen bröllopstårta, beror nog lite på hur mycket som ”fixas” av andra (vi ordnade allt själva, hade bröllopet hemma i logen hos mina föräldrar och dukade, pyntade och fixade med allt dagarna innan… tror inte jag hade hunnit med en tårta också.🙂 )
    Ser fram emot år 2011 på din blogg. Gott nytt år!

Kommentera

