En tidig julklapp

I slutet av förra veckan så fick jag en helt fantastisk tidig julklapp. Det var IB Laursen i Danmark som skickade ett paket fyllt med deras produkter. Jag visste om att de skulle skicka någon produkt till mig men hade aldrig ens i min vildaste fantasi trott att jag skulle få ett så stort paketet som jag fick! 🙂 Helt otroligt generöst! Jag ÄLSKAR verkligen deras produkter och en storfavorit är Mynte-serien. Har spanat på både muffinsformarna, hjärtformarna och tårtfatet länge men inte kommit till skott att köpa dem. När jag såg att dessa fanns med i paketet blev jag verkligen hur glad som helst! 😀

I paketet fanns också tårt-och kakfat i glas, 2 glaskupor, en tillbringare…

… en brödkorg, handdukar och servetter.

TACK, TACK, TACK IB Laursen för ett helt fantastiskt paket!

4 thoughts on “En tidig julklapp

Kommentera

