InneOnline

InneOnline är en webbutik som startades av 3 inredningstokiga föräldralediga mammor och är fylld med snygga inredningsprylar. De har allt från snygga sänggavlar och lampor till adventskalendrar och brandvarnare. Det är en jättebra presentbutik med en hel del jag-vill-ha-saker tycker jag 😉

Jag såg de supersnygga Grass vaserna från Normann-Copenhagen och blev kär. Tycker att de är så himla fina! Ännu gladare blev jag när de ville skicka mig en – TACK! 😀

 

Inte nog med det, InneOnline sponsrar även min jultävling Julklappssäck alá Sockerrus med en av dessa läckerbitar – Kul va? 😀

TACK InneOnline! 🙂

 

PS. Följ gärna med bloglovin så missar du inte när tävlingen sätter igång :-)
bloglovin


Kommentera

