Bombadill

Bombadill är ett företag som främst gör mjuka godsaker såsom kanelbullar, semlor, muffins, prinsesstårtor (helt kalorifria mao😉 ) men även en del inredningsprodukter. Jag har en del av deras produkter hemma och mina barn älskar dem! Sonens favorit är dammsugaren🙂

Jag hade turen att få träffa dessa två underbara kvinnor som ligger bakom Bombadill förra veckan när de var här i stan. De ville gärna vara med i min julklappssäckstävling och sponsrar med en Prinsesstårts Puff till ett värde av 1100kr!! :-D Jag blev överlycklig över detta stora, fina och generösa pris! Ännu roligare är att någon av er läsare kommer på julafton vara en lycklig ägare av denna gröna skönhet!😀 Visst är en fin?

Du har väl inte missat att Bombadill finns på Facebook? Där tipsar de om tävlingar, nya produkter, marknader, Bombadill Outlets och mycket mer!

TACK Bombadill för den fina vinsten!😀


7 thoughts on “Bombadill

Kommentera

