Pussvänliga Cupcakes

Eller rättare sagt, en av de två är väldigt pussvänlig😉

En vän fyllde år häromdagen så jag passade på att göra cupcakes till henne och hennes supersöta lilla dotter. Då mamman älskar skor kändes en röd stövel väldigt passande🙂 Valde sedan att göra en härlig mun i en stark rosa nyans som återfinns på formen. Tyvärr så lyckades jag inte få till något bra ljus någonstans så färgerna blev väldigt mesiga på bilden. Jag får helt enkelt skylla på årstiden!😛

Kladdkakecupcakes med Nutellafrosting. Chokladigt värre!🙂 Skon är gjord i jordgubbsmarsipan och munnen i vanlig marsipan.

De härligt färgglada formarna kommer ifrån Vestli House (länk)

6 thoughts on “Pussvänliga Cupcakes

  1. Hi, hi…Nu vill jag bara hem till min gubbe och pussas ju😉 (Sitter på jobbet….)
    Trevlig helg Lisa och tack snälla gulliga du för Awarden. Egentligen borde jag ha skickat tillbaka den till dig som en av mina fem, självklart, tänkte på det samtidigt som jag så gärna ville uppmuntra andra bloggar🙂 Du är ju nämligen nr 1 för mig redan!!! Du får min 6:e🙂 För självklart skall du ha den!
    Kram

  2. Riktigt söt mun ! Det kan vara knepigt det där med att återskapa rätt nyanser med kameran , jag blir galen när man gjort en lila tårta så ser den mest lite blå och dassig ut på fotot ! *mutter*
    Fina cupcakes hursom🙂

Kommentera

