Otroligt fina pris

Cherry on Top Award

Jag fick detta otroligt fina Cherry on Top Award från Caroline som har bloggen ”Good Cupcakes Good” och även ett från Erika som har bloggen ”Bakglädje”. Jag blir oerhört glad över att få ett sånt fint pris från så duktiga bloggare – TACK!😀 Vill även passa på att tacka för de otroligt fina kommentarer ni lämnat på bloggen!🙂

blogawardcherryontop

Reglerna för utmärkelsen är:
1. Tacka den person du fick det av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Tre saker som jag gillar:
1. Min underbara familj – Jag älskar er MASSOR!
2. Dekorera tårtor, cupcakes och annat sött.
3. Mandelmassa – Är väldigt svag för det i bakverk (vilket ni snart kommer att märka😉 ).

Jag vill ge den här awarden vidare till:

Matilda – Matilda Bakar | Fotograferar Jag älskar hennes blandning av vackra bilder och bakverk.

Erika – Bakglädje Det kan inte finnas något denna härliga kvinna inte klarar av att baka🙂

Manuela – Passion 4 Baking Har ett ofantligt stort hjärta, som avspeglas både i hennes bakning och blogg.

Sara – Sara vill fara Hon har en väldigt vacker blogg fylld med bilder och inredningstips m.m.

Victoria – Sötsaker Gör otroligt vackra bakverk och visar upp det med fina, fina bilder.

Beautiful Blogger Award

För ett tag sedan så fick jag detta pris av Sarah som har bloggen Sarah Bakar med motiveringen ”Härligt med mycket gott och fint”. Jag blev väldigt glad över detta och det glädjer mig oerhört att få höra att någon gillar min blogg – Det betyder mycket! Jag vill även passa på att nämna de andra härliga bloggare (och deras motivering) som har gett mig detta fina pris:

Bagerskan – Lisa är en riktigt trevlig tjej som är både pysslig och kreativ, hon kommer gå långt!

Angelicas cupcakes En bloggare med stil och charm, som bakar mer än konditoriet på min gata! Både inspirerande och glädjande cupcakes med sockerdekorationer jag drömmer om att kunna göra. Lisa du är grymt duktig!!

Chokladsockerkaka – Lisa gör söta tårtor och cupcakes!

Maddesmumms – Jätte söt blogg. Fina bilder och man blir så baksugen!

TACK era kommentarer värmer än!🙂

I detta priset ingår det att berätta 7 saker som ni kanske inte visste om mig:

1. Jag är vegetarian

2. Jag åtar mig på tok för mycket – Jämt!

3. Passade på att läsa 200% på universitetet under ett år då jag dessutom var ensamstående på heltid. Kan nu i efterhand säga att det var mindre smart😉 Skapade rejäla sömnproblem.

4. Är en periodare när det gäller hobbys. Har i perioder sysslat med mosaik, målning, scrapbooking, göra smyckestavlor, smycken m.m. Allt detta fyller nu ett antal flyttlådor på vinden😛

5. Jag älskar att sjunga. Gör mig lycklig och tycker att det är oerhört befriande. Är dock kass på att komma ihåg låttexter samt att jag har väldigt svårt för att sjunga inför publik. Prata dock (inför publik) är inga som helst problem

6. När jag var liten så trodde jag att det var min pappa som uppfann färgTVn.

7. Flyttar väldigt ofta. Förra året hade jag 4 olika sovrum i 4 olika bostäder. Utöver det har jag bott i 2 olika länder och 5 olika städer i sammanlagt 15 olika bostäder. Kanske ska tillägga att jag är 33 år och flyttade hemifrån när jag var 21.

Skickar denna award vidare till några bloggar som jag tycker gjort sig förtjänta av det på något vis.

Manuela – Passion 4 Baking I’m truly touched by her passion for baking

Leila – Leila Lindholm Visserligen på Facebook, men ville ändå ge henne denna utmärkelse för hennes ovärdeliga inspiration.

Maria – Marias Baksida Jag såg hennes Lisebergstårta och blev såld. Jag låter därmed tårtan tala för sig självt🙂

Tea – Söta Saker Blandar bakverk med vackra bilder som härlig retrokänsla.

Hanna – Bakfnatt Gillar hennes ”enkelhet” och modellering.

5 thoughts on “Otroligt fina pris

Kommentera

