Älskade förkläden

Jag måste erkänna att jag älskar förkläden! När min mamma läser detta så kommer hon väl trilla av stolen för under hela min uppväxt vägrade jag använda ett 😛 . Det var inte förrens jag fick mitt fantastiskt snygga rosa förkläde från NyttaDesign (Ni vet det där Laila har på framsidan av sin bok) som jag började använda ett. Med ett snyggt förkläde på mig kände jag mig genast så mycket finare i köket och det kändes lite lyxigt. Efter det så har jag letat snygga förkläden lite överallt då jag vill ha fler, men tycker att utbudet i Sverige inte är det bästa (lämna gärna tips! ).  Jag vill känna mig snygg i köket utan att behöva smutsa ner mina vanliga kläder och önskar därmed fler snygga, färgglada, sexiga, roliga, tidlösa förkläden! 😀 För vem har sagt att förkläden bara ska vara praktiska? 😛

Spana in dessa skönheter!

PS: Tre av dessa snygga förkläden kommer jag att lotta ut under november/december månad 🙂 Som en liten special treat till alla er underbara läsare 🙂

3 thoughts on “Älskade förkläden

  1. Åh, visst är det roligt med förkläden! Jag har ett supersött från min butik och ett annat fint från lagerhaus. Tycker det är så otroligt litet utbud annars att jag tänkte börja sy upp själv! 🙂

  2. Hejsan..
    Jag är lite nyfiken på vad du hittade det där förklädet som är till vänster om ”Kjolförklädet” på nedersta raden. Den med Alla olika tyger på.. Den va ju hur fin som helst.
    Är på Jakt efter ett fint och den fastnade jag för direkt.
    Vilken mysig blogg du har 🙂

    Tack på förhand Jessica

    • Hej Jessica!
      Dessvärre så kommer jag inte ihåg vart jag hittade just det förklädet… Har letat efter bilden på datorn för att se men hittar den tyvärr inte 😦

      Tack, gullig du är! 🙂

Kommentera

