Ett torn med cupcakes

Jag kände att det var dags att tömma frysen på cupcakes jag samlat på mig när jag bakat den senaste tiden. Kunde liksom inte fylla på den med nytt längre vilket resulterade i att det blev lite svårt att testa nya spännande recept. Lösningen på det var att skicka med min sambo en massa cupcakes till jobbet. Tror inte att någon där klagade alls 😉

Det blev en härlig blandning cupcakes alla toppade med vaniljfrosting gjord på philadelphia. Passade även på att ställa upp dem i mitt nya cupcaketorn. Tyvärr så var ljuset inte det bästa då det hann bli mörkt ute (så frostingen fick en lite udda färg) och de är lite glest placerade för att tornet är större än sambons jobb – eller ngt åt det hållet 😛

13 thoughts on “Ett torn med cupcakes

  1. Synd om dem som var inte på jobbet idag! Undrar om cupcakeställning är tillreckligt stabil för tårtor och vart du har köppt den!
    Iriterande det där med juset, men jag vet vilka härliga färger har dina cupcakes!

  2. Hej! Måste bara kolla med dig vart du köpt ditt Cupcakes torn? Vad kostar dom? Finns dom att hyra eller nåt?
    Underbar blogg som vanligt! 🙂

    • Hej Therese! Jag köpte det över nätet från ett ställe i Skottland. Kommer inte exakt ihåg vad jag betalade för det. Kan ha varit runt 700kr med frakt, men är inte helt säker. Vet dessvärre heller inte om man kan hyra ett någonstans. Tyvärr!

      Tack, gullig du är! 🙂

Kommentera

