Diamonds & Boxes

Jag kom i kontakt med en supertrevlig tjej vid namn Linda för ett tag sen. Hon driver webshopen Festingen (länk) som har allt du kan tänkas behöva när du ska gifta dig. I butiken finns massor av fina saker som passar vid andra tillfällen också, så ta gärna en titt.

Linda var så gullig och skickade mig ett litet paket med askar och ätbara diamanter 😀

Bilder lånade från Festingen.se

Den övre asken till vänster är så pass stor att en cupcake kan placeras i den – En perfekt liten present mao 🙂 Asken till vänster passar till en mini cupcake eller ett par stycken macarons exempelvis. De söta plåtaskarna har jag redan andra planer för men det är en hemlis 😉

Tack Linda för det fina paketet! 😀

4 thoughts on “Diamonds & Boxes

  1. Såna är så fina! Har tänkt köpa jättelänge. Men jag råkar alltid lägga så mkt i kassan så när jag väl ska betala inser jag att jag tänker ruinera mig själv och klickar bort allt! haha!

Kommentera

