Dessertbord – fler bilder

Här kommer lite fler bilder (samt innehåll) på helgens dessertbord. Det var som sagt väldigt slitsamt men ack så roligt att få göra detta bord. Hoppas verkligen att jag får chansen igen!! :-) 

På dessertbordet fanns att hitta:

Tårta – Cocos/Hallon

♥Minicupcakes – Citron/Hallon

Cookie Pops – Vanilj med Marsipan

Cake Balls – Ahlgrens bilar täckta med Vit Choklad.

♥Cake Balls – Red Velvet täckta med rosafärgad Vit Choklad.

Cake Balls – Kladdkake Ballerina med Vit Choklad och Marsipanblomma.

Cookies – Vanilj med Marsipan (runda och hjärtan)

♥Godis – Bumlingar

♥Godis – Ahlgrens Rattar

♥Godis – Marshmallows med Vaniljsmak

♥Dricka – Hallonsaft

Jag är verkligen jättenöjd med dessertbordet! :-D Det enda jag inte är nöjd med är att jag inte läste inbjudan mer noggrant och därmed vetat om att dopet började 15.30 och inte 16.30 som jag trodde. Den timmen gjorde att jag inte hann klart till 15.30 och därmed missade kyrkan…😦 Så himla klantigt!!!

27 thoughts on “Dessertbord – fler bilder

    • Tack Annelie! Vad glad jag blir över dina ord. Värmer mycket!
      Bordet blev väldigt fotograferat och väldigt omtyckt, så jag är mycket nöjd😀

  1. hej! hittade just din blogg för ett par dagar sen.
    så himla mycket gott o fint men jag saknar recepten.
    på mycker här från dessertbordet tex!
    mvh emelie

    • Hej Emilie!
      Kul att du har hittat min blogg🙂 Jag har länkat till de recepten som jag har liggandes på bloggen sedan tidigare. Hoppas att du hittar det du sökte där🙂
      Ha det gott!
      Kram
      Lisa

  2. Jag är så imponerad! Det är jättevackert upplagt och färgerna passar så fint ihop. Alla bakverk är verkligen perfekta! Jag måste prova att göra cookie pops, de ser så läckra ut.🙂
    Var har du köpt de fina uppläggningsfaten?

  3. Jag måste bara fråga en sak om menyn på din blogg. Jag har nyss skapat en ny blogg på wordpress.com , vart skriver man det som man vill ha i menyn ?, alltså där det står om dig såsom Lisa heter jag….

  4. Jättefint!🙂
    Jag gjorde ett liknande till tösens 2-årsdag i September och oj vad roligt det var! Rätt så mycket tid gick åt till projektet men det var det helt klart värt!🙂

Kommentera

