Toppits

I fredags fick jag ett jätteSTORT paket fyllt med formar och spritspåsar från Toppits (länk).

Jag älskar deras vita formar med kant på – De är ju så fina🙂

En annan favorit bland deras produkter är deras spritspåsar. Det är dessa jag använder för det mesta. Tycker det är så smidigt att de går att köpa i mataffärer, och kommer i ett pack om 10 st påsar och 3 tyllar. Då jag redan har massor av tyllar så är de perfekta att ge bort dessa 3 i en liten present till bakglada vänner och deras barn🙂

Paketet var som sagt jättestort och jag har valt att bara ta kort på 3 förpackningar av varje.

Paketet innehöll 16 förpackningar minimuffinsformar, 12 förpackningar muffinsformar, 10 förpackningar Big muffinsformar och 12 paket spritspåsar. 

TACK snälla Toppits för detta underbara paket!

6 thoughts on “Toppits

  1. Ojj vilket stort paket, blir lite avundsjuk nu😉 Använder också deras spritspåsar. Är så jobbigt att diska spritspåsarna så de är skönt att bara kunna slänga de när man är klar🙂

  2. Oj, vad många muffinsformar! Insåg att jag måste baka muffins någon dag eftersom jag har massor av formar hemma. Inte så många som du, men jag köpter lite paket härovar när jag hittar några fina. Minimuffins är ju inte dumt! perfekt till fredagsfika på jobbet!

    • Åh så dumt! Vet att jag har sett dem på ICA Maxi och har för mig att även Hemköp har dem… men det sistnämnda är jag lite osäker på.
      Jag använder nästintill bara dessa spritspåsar och är supernöjd. Det enda negativa skulle vara att om man gör mycket så är de lite små.

      Ha det gott!
      Lisa

Kommentera

