Butiker på nätet

Jag får ofta frågor på vart jag handlar mina bakprylar och tänkte därför sammanställa en liten lista🙂 Dock finns det ju massor av andra butiker med bakprylar, men de har jag tyvärr inte beställt ifrån och har därmed svårt att uttala mig om.

Borgeby Kryddgård – Här köper jag mitt strössel och essenser. Fraktfritt vid köp över 400kr.

Cake Decorating Company – Skräms inte över att de är baserade i England. Ta en titt och ni kommer att hitta massor av härliga dekoreringssaker man inte kan finna i Sverige än. Snabb leverans dessutom.

Culina – Mycket snabb leverans och har prylar för både bak- och matlagning. De har bland annat dekorspritsen jag älskar. Fraktfritt vid köp över 1000kr.

Kakburken – Här köper jag allt från utstickare till pastafärger. Jag tror faktiskt att Kakburken är de som har störst sortiment av alla bak-nätshoppar. Kan bli dyrt när man surfar runt här😉 Levererar till utlandet.

Klara Färdiga – Här har jag köpt en del av mina favorit tyllar. Sortimentet är i huvudsak formar av alla dess slag och det är här du kan finna mina teacupcakes-formar. Levererar till utlandet.

Lyckas med mat – Här finns en salig blandning av både bak-, mat- och tårtdekoreringsprylar. Jag köpte min minimuffinsplåt här. Enh

Tårtdecor – Här köper jag min sugarpaste och flowerpaste m.m. De har ett väldigt stort sortiment med massor av roliga saker till tårt- och cupcakedekorering. Fraktfritt vid köp över 1500kr. Levererar till utlandet.

Stämplar är perfekt till dekorationer och mina går bl.a. att finna hos: InkyWings, Scrapbutiken & Stellas

Spritspåsar handlar jag i vanliga affärer såsom ICA Maxi och Netto. Använder oftast Toppits spritspåsar.

Vart brukar Du handla dina saker? Har Du någon favoritaffär?🙂

2 thoughts on “Butiker på nätet

  1. Jag är så feg så jag har ännu inte vågat beställa från annat än Sverige, Toppits spritspåsar brukar jag också använda nu för tiden, lagom stora, annars har jag handlat på Kakburken, Tårtdecor (bor väldigt nära)Borgeby Kryddgård, Lyckas med mat. Stämplar har jag ju eftersom jag även sysslar med scrapbooking och det finns verkligen mycket fina stämplar man kan använda till att dekorera med.

Kommentera

