Älskade plåtburkar!

Det ringde häromdagen från en budfirma. De hade ett stort paket till mig som de ville leverera dagen därpå. Jag blev genast som ett barn på julafton och kunde absolut inte vänta utan meddelade att jag gärna hämtade det. 😛 När jag väl någon timme senare fått ut mitt stora paket så var det till att snabbt ta sig hem så att jag kunde få öppna det. Gissa om jag blev glad över att hitta dessa fantastiskt snygga plåtburkar från Dixie (länk)? 😀

Jag har länge spanat på dessa och önskat ha dem i mina ägor men det har liksom inte blivit av att jag köpt dem. De har ju så många och det är svårt att välja ut 1 eller 2 tycker jag. Nu är jag en lycklig ägare av 5 stycken otroligt coola, snygga plåtburkar så vi får väl se vilken som kommer härnäst i familjen 😀 Skulle gissa på den lilla söta burken för vaniljsocker… eller kanske kakaoburken… Hm.. svårt val 😛

Tack snälla söta rara Dixie för de läckra plåtburkarna! 😀

9 thoughts on “Älskade plåtburkar!

  1. Förstår att du måste vara lycklig! Har också spanat på deras burkar länge men kan inte heller bestämma mig. De har dessutom ett superläckert servettställ som jag funderat på!

  2. Vilka jätte söta burkar! Hur fina som helst, förstår att du är super glad. Själv har jag lyckats med två satser av macaron kakor, jublar lite inombords eftersom jag innan slitit mitt hår över dessa bakverk. Du har verkligen fått till bloggen riktigt bra ju alltid lika kul att komma in och läsa om dina framgångar i köket(och utanför) 🙂
    kram/ Anna

Kommentera

