Sista chansen…

… att tävla om dessa jättefina formar! Tävlingen pågår till midnatt, och imorgon (lördag) dras 2 vinnare.

För att komma till tävlingen klicka här.

Jag tävlar bl.a. om snygga formar från Kalasform hos Sockerrus. Tävla HÄR du med!

One thought on “Sista chansen…

  1. Hej Lisa!

    Självklart vill jag åxå var med och tävla! Tyvärr hinner jag inte med. alt 2 just nu så… jag får väl nöja mig med en vinstchans och hoppas att jag vinner ”Kanelbulleformen Randig” :0)
    Många kramar till Dig!
    /Matilda med hopp om vinst😉

Kommentera

