Tävling: Bak- & kokbok till de små

Jag har fått möjligheten att lotta ut två stycken otroligt härliga böcker i samarbete med Pappaprylar (länk).  Böckerna heter ”Bakglädje” och ”Lätt som en plätt” och är en bak- respektive kokbok för barn. 

Böckerna är helt otroligt fina och har enkla recept, fina illustrationer och pedagogiska instruktioner. Helt perfekta för små kockar och bagare som gärna vill hjälpa till i köket :-D Gå gärna in och läs lite mer om dessa pedagogiskt smarta böcker här och här.

Alla kan vara med och tävla och jag kommer att dra 2 vinnare som vinner 1 bok var. Det namn jag drar först får välja bok och 2an får givetvis då den andra boken. 

Jag tävlar om en bak- eller kokbok från webbutiken Pappaprylar hos Sockerrus. Tävla HÄR du med!

För att tävla går du in på Pappaprylars hemsida (länk) och letar fram svaret på denna fråga:

Hur många motiv finns det av Walltastic 3D-tapeten som finns bland Nyheter?

För 1 vinstchans Leta upp svaret. Skriv sedan svaret på frågan i kommentaren.

För 2 vinstchanser gör du som ovan plus ett av följande alternativ:

För dig med blogg Kopiera bilden och den kursiverade texten ovan och publicera i din blogg (glöm inte att se till att länkarna fungerar). Bifoga sedan länken där du skrivit om tävlingen (hela url) i din kommentar. OBS! Klistra in länken i en ny kommentar så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

För dig utan blogg – Kopiera bild + kursiv text ovan och skicka till minst 5 av dina vänner, skicka även mig en kopia (mail: sockerrus@live.se). OBS! Skriv en ny kommentar att du har mailat så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

Tävlingen avslutas måndagen den 27 september kl.23.59.

OBS! Inga kommentarer kommer att synas förrens tävlingen är avslutad Det blir för lätt att svara på frågan annars😉

PS. Följ gärna med bloglovin så missar du inte när vinnaren är dragen🙂
bloglovin

61 thoughts on “Tävling: Bak- & kokbok till de små

  1. Hej! Är gärna med och tävlar! Har sex barn som alla älskar att baka och laga mat.
    Vad jag kan se så finns det sex varianter på tapeten.
    Hoppas på tur!

  2. Hmmm, jag råkade nog skriva Therese och Therese S som namn på mina två olika kommentarer, Therese på mitt tävlingssvar och Therese S på blogglänken… Hoppas jag inte blir diskad😉

  3. Hej.
    Såg artikeln om dig i LP. Mycket fin blogg och och vad duktig du är! Prövar även lyckan här i tävlingen. Svaret på frågan är 6 stycken olika motiv.
    Kramar Malin

  4. Pingback: Tävling: Vinn en dekorerinssprits « Sockerrus

Kommentera

