Tävling: Vinn nya ”kläder” till dina bakverk

Besökarantalet växer och jag är verkligen superglad över att ni följer bloggen och över alla era fina kommentarer ni lämnar! 😀 Som ett stort TACK till alla er läsare tänkte jag därför lotta ut en massa härliga formar från Kalasform (länk).

Det finns 2 priser i potten redan nu men det kan bli ytterligare 2 stycken hemliga priser om antalet som ”Gillar” min sida på Facebook passerar 200! Jag kan ge ledtråden att de hemliga priserna är ett paket som bl.a. innehåller socker i en viss form 😉

Så om ni inte redan gillar min sida passa på nu genom att klicka på bilden här till vänster 🙂

Nu till den stora tävlingen och de nya ”kläderna” 🙂

Jag tävlar bl.a. om snygga formar från Kalasform hos Sockerrus. Tävla HÄR du med!

För 1 vinstchans går du in på Kalasforms hemsida (länk) och spanar ut din favoritform. Skriv sedan namnet på den form du gillar allra bäst i kommentaren.

För 2 vinstchanser gör du som ovan plus ett av följande alternativ:

För dig med blogg Kopiera bilden och den kursiverade texten ovan och publicera i din blogg (glöm inte att se till att länkarna fungerar). Bifoga sedan länken där du skrivit om tävlingen (hela url) i din kommentar. OBS! Klistra in länken i en ny kommentar så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

För dig utan blogg – Kopiera bild + kursiv text ovan och skicka till minst 5 av dina vänner, skicka även mig en kopia (mail: sockerrus@live.se). OBS! Skriv en ny kommentar att du har mailat så att du sammanlagt skrivit två kommentarer.

Tävlingen avslutas söndagen den 19 september kl.23.59.

Lycka till!

102 thoughts on “Tävling: Vinn nya ”kläder” till dina bakverk

  1. Hejsan, det är inte lätt att välja ut en favoritform bland alla dessa läckra formar. Till slut valde jag ”Muffinsformen Julblomma” som jag tyckte var lite extra fin.
    Deltar med 1 lott och håller tummarna hårt.

    / Pia
    bakformen@gmail.com

  2. Da er jeg med i konkurransen, det var vanskelig å velge, men jeg elsker lille my, så det er min favoritt : Muffinsform Lille my! jeg er en kjempestor fan av deg, bare slik at du vet det 🙂

  3. Min favorit var muffinsformen Ulrica! Motivet och färgerna var helt underbara. Det skulle kännas lyxigt att få bjuda på vackra bakverk i dessa!

  4. Min favorit är muffinsform giraff, önskar att giraffmönstret också ska komma i brödform så man kan göra en häftig tårta liknande de du har gjort tidigare. 🙂

  5. Hejsan!
    Jag är gärna med och tävlar.
    Min favorit var muffinsform snorkfröken :), den skulle vara så gullig att använda till cupcakes till min dotters 1-års dag nästa månad :).
    Jag håller tummarna..

  6. Pingback: Tävling: Vinn nya ”kläder” till dina bakverk « Sockerrus

  7. En fattig student som egentligen hellre lagar mat än bakar, men Muffinsformarna Carmen skulle nog göra bakningen lite roligare och sambon o hans familj och vänner skulle iaf få njuta av de vackra formarna på hans födelsedag 🙂

  8. Oh, eftersom jag som älskar att baka vill jag hemskt gärna vinna…
    + att jag hade tänkt att bjuda in damerna på lite afternoon tea framöver, och vad passar då bättre än snygga kläder till mina muffins 😉

    Jag gillar Muffinsformen viola bäst!

  9. Den här tävlingen vill jag verkligen vara med i. Jag älskar att baka. Speciellt muffins.

    Min favorit är Muffinsform Lagom Carmen. Det var inte lätt att välja, alla var så fina.

    Gillar på facebook nu också 🙂

Kommentera

