Sockerrus i media

Godmorgon härliga läsare!

Jag vill passa på att tipsa er som bor i Linköpings- och Norrköpingstrakten att Sockerrus finns med i Correns och NTs lördagsbilaga, PAUS, idag. Det blev en helsida men intervju samt lite bilder. Jag har sökt på nätet men inte hittat den som internetartikel tyvärr men kan försöka scanna in artikeln till veckan🙂

Tips 2. Imorgon kommer jag att vara med i ett TV inslag på Corren 24 vid kl.16-sändningen (enligt reportern). Detta kommer sedan också att visas på webben och jag lägger ut en länk så att ni alla kan få se (så fort jag hittat den) :-)

Ha en härlig helg!😀

Kram

Lisa

6 thoughts on “Sockerrus i media

    • Jag har mailat och frågat om jag kan få reportaget i en pdf-fil så att jag kan dela med mig av den till alla läsare. Håller tummen för att det går!🙂

Kommentera

