Guldkorn från Sockerrus

Söta saker för speciella tillfällen🙂

10 thoughts on “Guldkorn från Sockerrus

  1. Vad mycket fina saker du har gjort! Det är så kul att titta på alla saker och inspireras.🙂
    Angående kommentarerna så kan det säkert röra sig om en fördröjning. Däremot den som var här om dagen (som jag skrev hade kommit bort) tror jag att jag skrev någon timme innan jag upptäckte att den inte kommit upp. Men jag ska ge mig till tåls.🙂
    Fast jag vill ju inte att du ska missa vad jag tycker heller.
    Favoriterna av bilderna ovan är nog monstermuffinsen och kramtårtan, för att de är så söta. Och de små skorna är ju helt underbart söta.

    • Tack så mycket Erika!🙂 Är lite kul att göra collage då o då för att se lite vad man har gjort egentligen (blir ju en del). Gillar din idé om att sammanfatta varje månad!

      Hehe tålamod kan ju vara bra sägs det… Är dock väldigt dålig på det😛

Kommentera

