Doktorn har anlänt…

… eller iallafall hans saker😉 Ja, jag vet, humorn är inte den bästa just nu😛 Hur som helst.

Jag fick ett härlig paket från Dr Oetker (länk) med en massa roliga varuprover.

Paketet innehöll: Dekorationsglasyr, Chokladhjärtan, Chokladlöv,

Raspberry Sauce,

Rom essens,

saltlakrits strössel,

Kristyr x3,

Vaniljsocker och

Muffinsformar.

Lyxigt nog fick jag nästintill helt själv välja innehållet i paketet😀

Något jag inte önskade men fick är muffinsformarna och det är jag mycket glad över (har velat testa dem ett tag nu men inte hittat i affären). Jag har nämligen hört en massa gott om dem och det ska bli spännande om de lever upp till mina förväntningar (Bl a ska de hålla färgen jättebra).🙂

TACK söta Dr Oetker för alla roliga bakprodukter!

5 thoughts on “Doktorn har anlänt…

  1. Vilket härligt paket, använder så gott som alltid deras produkter när jag bakar, de har ju allt jag behöver, fast muffinsformarna har jag inte testat ännu, såg att du fått lakritsströssel, mumsigt, det måste jag ta och köpa till min glass, deras chokladbokstäver är perfekta att garnera tårtan med

  2. Tänk om alla doktorer skrev ut så söta, goa saker? Fast… jag kanske borde gå igenom deras innehållsförteckning på min blogg, haha…

  3. Vilket roligt paket. Tycker det är kul att de har anammat baktrenden och utökat sitt sortiment. Hoppas de fortsätter att utöka, önskar att de började sälja lite pastafärger, sugarpaste mm.

Kommentera

